Baby我實捧你場,睇晒段片。(設計對白)
咁就抵錫嘞!(設計對白)

忽然去片

我在神州的日子

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

人仔愈升愈高,香港人北望神州,正常噃。俗語有講:拜得神多自有神庇佑,近得內地人多自然識踎。唔少北上藝人沾染同胞習慣,愈來愈重口味。
好彩喎,鄧麗欣依然又 chok又索。
一路訪問落嚟,不但分享北上工作點滴,仲澄清同方力申未結婚喎。
嘩,男未娶女未嫁,宅男當堂係咪充滿 fantasy先?

《忽周》睇真啲正片唔好 miss!





冬天梗係要食羊!


氣溫驟降,有咩方法禦寒呢?着多件衫少不免,食羊肉亦都係唔錯嘅方法。不過來來去去,唔係燜羊腩,就係烚吓烚吓,悶咗啲喎。嗱,今期「 Cooking in 2」,一個燴羊膝肉一個燒羊架,製作簡單兼充滿新意。同 honey過個暖冬, so easy!





宅女的世界


諗起宅女,有人會覺得佢哋薯,唔愛乾淨,屋企分分鐘亂過亂葬崗。一竹篙又不能打晒一船人,自認宅女嘅梁佩瑚一屋都係字畫油畫,書卷味濃郁,加埋佢精心配搭嘅仿古傢俬,宅女都當堂變才女。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()