陳慧琳兒子
小龍包 8個月大
小龍包(劉琛)影相時見到谷祖琳女兒劉心,竟肉緊到想咬佢,小龍包胃口大成咁,唔怪得佢肥嘟嘟啦!

媽咪姐

陳慧琳個仔似鄭則士

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

今年龍年特別多龍 B,就連陳慧琳、楊千嬅都湊熱鬧,齊齊生番個龍仔。媽咪姐八到,原來谷祖琳搵 咗著名攝影師夏永康,請嚟一班星媽同龍 B為「 2013年 XOXO慈善月曆」影相,幫思覺失調協會籌款,月曆將會喺海港城 kidx展出,分座檯($98)及限量版掛牆($198)兩種。


乜個 B咁似我?﹙設計對白﹚

今次小谷為慈善碌盡人情卡,批相俾人放上微博,網友議論紛紛。當中至 hit嘅係陳慧琳個囝囝小龍包,有人笑佢好巨型,仲話佢似鄭則士㖭!

楊思琦女兒
楊卓穎 9個月大


楊卓穎個樣真係完全唔似媽咪楊思琦,反而同爸爸吳帥成個餅印,呢位單親媽媽都真係點滴在心頭。




吳帥

文頌嫻女兒
Jamie 3個月大




Jamie肥嘟嘟,又眼仔睩睩,對眼似足媽咪文頌嫻咁精靈。文頌嫻發福 咗,連帶身材都好逼爆。 

楊千嬅兒子
Torres 4個月大




Torres大件頭,媽咪千嬅抱住佢都頗吃力,拍攝當日佢 啱 啱 瞓醒,睡眼惺忪。 

姚嘉妮兒子
Kyros 3個半月大




Kyros一出世已經被人話佢似足父親林祖輝,點知過 咗三個月仲似,真係唔慌 喺街會走失。 BB當日拍到好 攰,相入面都見到佢 瞓到好 冧。 

谷祖琳女兒
劉心 4個月大




劉心出世時因為對腳太長,一隻腳插 咗入小谷 嘅肋骨,搞到要開刀早產。雖然生 B時辛苦,不過女兒有對長腿,小谷辛苦都好值得! 

網友大讚




網友普遍都覺得星 B好得意, RMB(千嬅兒子)就肥,不過都唔係小龍包嗰款。有不少網友笑稱他勁似鄭則士兒子。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()