阿 Sa當晚孖住阿嬌到場,被問到會唔會咀 William時,佢就話:「私底下先咀!唔會做騷畀你哋睇囉!」

阿 Sa喺今日( 22日)先 29歲生日,但星期日晚已經喺中環安慶臺嘅 Club Shake Shake搞生日 P預祝生日,其實個生日 P係阿 Sa同 William一齊慶祝,事關 William比阿 Sa早一日 26歲生日。

嗱,平時阿 Sa同 William經常黐埋一齊晒幸福,當晚卻特別避忌, FBI所見 William單拖先到會場;之後阿 Sa就孖住好姊妹阿嬌現身,問到阿 Sa送乜禮物畀男友,佢就話:「總之着得上身,衫褲之類。」但當 FBI再問佢會唔會同 William啜嘴影相時,阿 Sa突然怕醜妹上身:「唔好啦,好似做騷咁!」之後仲以要同老闆楊受成打招呼為由鬆人。唔公開咀啫,返屋企大把機會啦!



而阿 Sa嘅朋友更特別訂製一個「大 S」蛋糕給她。

早到嘅 William被問到幾時同阿 Sa慶生,佢就話:「星期二(阿 Sa正日生日)夜晚大家都有嘢做,我諗冇時間,惟有食午餐慶祝。」既然大家咁難先慶祝到,好心就爭取時間一齊到場啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()