So Comment

抵食越式小店  NOODLEMI(甲)

2012年11月23日 ~~ 第904期 飲食男女

SONG?
老闆娘十年前曾在荷李活道開過一間叫 SONG的高檔越南店。十年後又再出山,在上環開一間平民化的越南店。雖然未試過高檔的 SONG,但已想像到失敗的原因,誰人要付很多錢去食越南或泰國菜呢?今回平民化肯定啱。入店得 7張小枱,冇得訂位!

老闆娘


叫 DuYen( Slient"D"),細細粒很勤奮地在廚房工作。個廚房好細,包括洗碗有五人轉來轉去,真係要話轉來轉去, A去了 B位, B就要去 C位,因為空間實在不多,但睇落大家好似好有默契好 organized,一定要看看她的水 Bar!哈哈!你屋企個雪櫃都大過佢個水 Bar!
老闆娘嘅大志係再喺香港開多幾間店,然後就 go international,去 London、 NY、 Paris……!









食物……平、靚、正!


雞春卷$48,唔錯,炸得脆而不油。
軟殼蟹卷$65,如果我自己食,我會 prefer蝦卷。
雞湯河$55,牛肉湯河$55,紮肉湯檬$55:湯底係越南粉嘅靈魂,做得好好。用 7-8小時煲,濃得來不肥膩,不濁色,菊花火先至煲得出這樣的湯底,時間加心機!朋友食完河粉再另叫一碗湯嚟飲!
豬頸肉撈檬粉$55,豬頸肉燒得好味道,可惜少了一點,大餸的朋友又 encore一碟淨豬頸肉!
我的最欣賞乃係咖喱雞$72(牛肉可能更好食!)我唔食辣嘢都覺得好正!咖喱唔椰,用法包蘸汁,超正!碗咖喱又多 carrots and potatoes!
我哋 5個人晚飯仲食埋甜品,才$658,仲要 encore完又 encore,真抵,最重要係好食吖嘛! Lunch爆到飛起,在晚飯期間,有好多外賣,外賣盒又靚,到晚上十點仍不停有人入嚟食粉。今次相信老闆娘可以夢想成真!


軟殼蟹卷


雞春卷


咖喱雞


雞湯河


牛肉湯河


豬頸肉檬粉

NOODLEMI


地址•上環文咸東街 2號地下
電話• 2253 1113

蘇施黃




資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 

攝影:蘇施黃

(蘇施黃)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()