梁家輝被帶返 ICAC助查時,表現冷靜推翻李治廷的假設,難怪不少人都認為他與彭于晏一夥。

娛聞樂

票房破 2.5億 主角解《寒戰》五大疑團

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

近日由梁家輝、郭富城孭飛的《寒戰》全線報捷,上畫 10日,中、港、台三地票房已過 2.5億港幣,走勢凌厲。
不過,唔少觀眾睇完齣戲,都滿腦子問號,究竟片中林家棟、錢嘉樂,是忠是奸?策劃幕後陰謀的大 boss又是何人?本刊就搵到《寒戰》一眾主角及導演陸劍青、梁樂民為你拆解疑團。

1梁家輝係咪終極大 boss?


片尾梁家輝大義滅親,親手拉親生仔彭于晏,更與郭富城握手言和。不過,有人認為家中對質戲係場苦肉計,梁家輝才是幕後大 boss。而兩位導演對於誰是大 boss一角就故弄玄虛咁話:「的而且確有好多嘢顯示家輝係大 boss,好似佢同彭于晏都係睇同一本書。不過我哋唔排除會開續集,開得續集,個終極大 boss,我哋一定唔會用呢輯嘅演員。」明晒,即係原先唔開續集,梁家輝極有可能就係……


俾你估到我就唔係影帝啦!(設計對白)


梁家輝同彭于晏呢場苦肉計,居然好多觀眾都睇穿。

2解構彭于晏手中書《 Shadow Warrior》?


陸劍青導演:「呢本書係澳洲一個特種部隊嘅真人真事,作者蒙面打劫銀行。最後警方查到係一個軍人所為,用番佢哋嘅招數嚟揪出真兇。作者出獄後寫咗呢本書。我哋覺得佢同彭于晏嘅性格好似,所以借嚟用。」


彭于晏坐監時手上本《 Shadow Warrior》,係咪暗指梁家輝是幕後大 boss?


梁樂民(左)與陸劍青導演異口同聲表示:「我哋唔排除開續集,到時會搵個好有分量嘅演員飾演大 boss。」



3錢嘉樂有否出賣郭富城?


唔少網友認為錢嘉樂在戲中因欠債而做二五仔,出賣郭富城。
當事人嘉樂就話:「如果我係二五,就唔會搏命飛車救 Aaron啦,我好人嚟㗎!」
而梁導演開古:「由始至終係金庫主管講大話。因為嘉樂仔為救郭富城死咗,所以金庫主管講大話都死冇對證,佢被幕後集團利用完後,就俾汽車炸彈炸死。」


家輝好易呃到觀眾!(真實對白)
戲裏郭富城擺明係忠,問佢梁家輝係咪幕後 boss,城城就話:「我拍佢就梗係知啦,不過佢咁好戲,觀眾好易俾佢呃到㗎!」


我對城城好忠心!(真實對白)


邊個打電話要脅郭富城放彭于晏?唔少睇過嘅人都話係梁家輝。而導演就堅持唔答呢個問題。


錢嘉樂是郭富城的頭馬,但死後被揭發欠債兼極速還款,令郭以為被他出賣。


贖金失竊同日,主管何華超離奇放大假,事後亦否認要求錢嘉樂還贖金餘款。

4林家棟知唔知內情?


在警隊高層中,林家棟熟識法律,要借法律漏洞犯事並不難,加上他原為梁家輝下屬,竟不時密會郭富城,似做無間道收料。
林家棟就話:「我唔關事㗎。我淨係講法治精神,雖然梁家輝係我上司,但我覺得佢有問題,所以咪掉轉槍頭幫 Aaron,最後安志杰仲殺咗我滅口,死得最無辜。」


我係無辜㗎!(真實對白)


梁家輝頭馬林家棟變節投郭富城一票,不少人認為他是派到郭身邊的二五。


林家棟上天台與污點證人會面,怎料知道真相後被手下安志杰槍殺。

5尹子維奸定忠?


尹子維手執警隊機密資料,被收買出賣警隊資訊都不足為奇。

尹子維是信息系統首席總監,知道好多警隊嘅秘密資料,如每個警察制服口袋位都有個追蹤器,反而上司郭富城全不知情。
尹子維:「事實上好多機密資料得幾個人知,而我亦有能力搞垮警隊成個部門,咁你話班匪徒會唔會第一時間搵我?」哦!原來你係壞人嚟嘅! 

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()