鄺美雲同林達民合照 嗰陣好鬼怕醜,隔開成幾吋遠!

媽咪姐

鄺美雲 冧撐男友

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

娛圈藝人拍拖,為 咗形象,好多都愛得閃縮,反而社交名人就勇字當頭。好似同樓神男友林達民( Thomas)拍拖 3個幾月 嘅鄺美雲( Cally),不但與對方打得火熱,周一( 19日)仲出面撐男友公司 嘅新樓盤活動㖭!

鄺美雲當日心情靚爆,不時大讚男友公司推出 嘅新樓盤好靚。提到 Thomas曾揚言要努力工作迎娶佢, Cally冧笑話︰「我冇聽過,你問佢啦!佢同你 哋老友嘛,冇同我講呀!」甜成咁,媽咪姐都戥佢開心!


鄺美雲行頭十足,手上巨型珍珠鑽戒、手鐲,閃到暈!


鄺美雲見慣世面,但同男友影合照,就有啲怕醜,搞到 Thomas望穿秋水等咗佢幾分鐘。

同場加映
今周最佳 sales


搞開美容生意 嘅張兆輝夫婦,最近去 咗會展擺美容展銷。輝哥仲親力親為 sell客㖭!媽咪姐同輝哥傾傾下,三嫂戚美珍都 嚟埋探班,有輝哥、輝嫂同三嫂做生招牌,生意想唔好都難啦。


落力 sale客


戚美珍
輝嫂
張兆輝

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()