被問到婚宴,趙式芝代表發言,楊如芯在旁 冧到淨係識甜笑。

媽咪姐

趙式芝掂「太太」

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

早前同志齊齊上街遊行,不過講到激,點都唔及心口掛個勇字 嘅趙式芝,就算老竇趙世曾反對,佢照樣結 咗婚先算,以愛行先!
早前趙式芝同「太太」楊如芯出席愛護動物協會成立 90周年活動,兩個 着埋大會 T恤,實行情侶裝見人,大晒恩愛。

當日佢 哋帶埋愛犬出席,又 踎又抱,對愛犬照顧十足,好似一家四口咁款。當兩人被問到在香港搞婚宴一事,「丈夫」趙式芝全程發言:「唔係 wedding,唔係婚宴,只係一個感恩節晚宴,大家唔好亂咁猜、亂咁講。」其間楊如芯擺出甜到漏咁 嘅樣,媽咪姐見慣世面都覺寃氣!


心情靚爆 嘅趙式芝,同楊如芯及兩隻愛犬影相時,表情多多,互相得對方笑唔停。


趙式芝同楊如芯對住愛犬細心到暈,為 咗整理條狗帶,兩個齊齊 踎地,搞到露底。愛心滿分,不過儀態就失分!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()