好嘢當然要騷!(設計對白)

媽咪姐

阿姐童年泳照任睇

2012年11月23日 ~~ 第904期 忽然1周

正當無綫踏入 45周年之際,今年 65歲嘅汪明荃(阿姐)亦不知不覺入咗行 45年。為咗紀念呢個大日子,阿姐就喺新光戲院搞咗個人展覽,俾市民免費見證佢嘅演藝光輝史。

話晒阿姐係娛圈嘅傳奇人物,媽咪姐當然有去撐吓場啦!雖然展覽場地唔算好大,但五臟俱全,應有盡有。正路嘢例如粵劇戲服、唱片封套、個唱海報,甚至雜誌封面,阿姐都一次過騷晒俾你睇。最令媽咪姐驚喜,就係阿姐將自己童年時嘅泳照都拎埋出嚟益街坊。雖然年代久遠,但又保存得好好喎!
呢行好多人呃飯食,有時啲人恃老賣老,做嘢求其但求過骨就算,大家真係要學吓阿姐永不言倦嘅精神喇!


阿姐細個嗰陣已經生得亭亭玉立,齋睇佢呢張泳照,清純度高過家陣所謂嘅「氣質女」。


雖然佢係阿姐,但原來佢喺家中排名第三,呢張全家福說明一切。


阿姐將所有海報同唱片封套貼晒喺牆上,而雜誌就放喺玻璃櫃入面。


其中阿姐呢款太陽花造型海報最搶眼,媽咪姐仲記得當時有唔少藝人都惡搞過呢款造型。


將粵劇文化推廣俾年青人嘅阿姐,當然喺展覽入面預留一角,擺佢啲珍藏戲服,眼看手勿動㗎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()