苟芸慧明顯瘦咗,話佢減肥去搣脂都合理,但通淋巴通到瘀晒就認真離奇!

眨吓眼, TVB已經 44歲生日,上週六( 19日) TVB台慶日, FBI都有踩入無綫趁吓。

老實講今年台慶,除咗「福祿壽」三隻嘢濕身又激凸去扮港男演出比較有睇頭外,其餘節目都鬼咁悶,所以 FBI寧願留喺後台,睇吓啲觀眾睇唔到嘅風光好過。難得一年一度, TVB無論班阿姐同姐仔好似胡杏兒又或者高海寧等都把握機會,有咁性感得咁性感搶鏡,連等緊上位嘅苟芸慧都唔執輸,着住紅色 deep V晚裝晒身材搶鏡。
不過 FBI喺後台見到苟手臂同背脊出現一笪笪瘀痕,問佢點解,身邊經理人即黑面拉住佢走話:「佢減肥囉!」 FBI心諗減肥都會瘀?週一 FBI唔心息再致電其港男拖友羅天宇,佢解話:「佢呢排都有做 gym減肥,不過啲瘀痕應該係佢去做淋巴按摩時整瘀,但見佢家真係冇咁水腫,仲靚咗。」 FBI都通過淋巴,但就未試過按到瘀晒喎!



苟芸慧當晚着上一襲紅色低 V及露背晚裝騷出 3吋長事業線的確搶鏡,但手臂同背脊出現一笪笪瘀傷,令人以為佢俾男友羅天宇施家暴。

我冇打佢!(設計對白)男友羅天宇就坦白話:「其實佢係因為通淋巴去水腫,所以先搞到瘀晒啫,佢嵋家瘦咗好上鏡吖!」就算周身花喱碌你都讚啦

全場殺晒

 

自徐淑敏( Suki)嫁人後,呢兩年頂上做台慶咪神嘅高海寧,於台慶夜亦着上桃紅色「 m」字露胸晚裝, 34D導彈身材殺晒全場,「咪神」呢個朵唔係浪得虛名。

大開中門

 

平時密密實實嘅胡杏兒,台慶當晚突然中門大開,出動白色大 V長裙同班姐仔鬥過,不過佢好謙咁話自己「冇乜嘢睇!」

祖藍激凸

 

當晚王祖藍就扮港男,唔只喺身上畫上朱古力腹肌扮大隻,最估唔到係 5呎 3吋高細細粒嘅佢,原來咁激凸。唔通加咗幾對襪入內褲加工?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()