楊怡否認貼樓嫁謙仔

無綫花旦楊怡與羅仲謙屢傳「好事近」派喜餅,但楊怡昨日拍攝無綫劇《仁心解碼2》時卻大耍太極,笑稱中秋節派月餅冇問題:「我都30幾歲,結婚好正常!(有指你貼樓嫁?)報道錯晒!層樓我買畀阿媽,報道指謙仔食軟飯,好肉酸!(恨收婚戒?)係收咗戒指,女朋友送!(想收咩禮物?)心意就得,都想要錢囉!」至於謙仔則不作回應。

楊怡坦言已屆適婚期,謙仔收到未?

羅仲謙

楊怡生日要心又要金

楊怡與羅仲謙這對情侶最近被傳「好事近」派喜餅,昨日為無綫劇《仁心解碼2》開工的楊怡,大耍太極稱中秋節派月餅則冇問題,但又向謙仔隔空傳情,表示生日禮物要心又要金:「其實我都30幾歲,結婚都好正常,(有指你貼樓嫁?)報道錯晒!層樓我買畀阿媽,報道指謙仔食軟飯,我覺得真係好肉酸,(心痛?)唔係!(恨收婚戒?)係收咗戒指,係最好嘅女朋友送!(生日點慶祝?)冇,都要做嘢,(想收咩禮物?)冇呀……是但啦!心意就得,但都想要錢囉!」至於謙仔就報道稱不是事實不回應。



楊怡自言30幾歲人,結婚亦好正常。

 馮仁昭四圍超:楊怡認恨嫁好正常 11,934 


楊怡日前生日,有指佢當日向緋聞男友羅仲謙逼婚,噚日佢喺電視城開工笑笑口話:「好事,係呀!就快中秋節,我生日嗰日開工,邊度有逼婚,我都冇收過佢(羅仲謙)禮物,叫佢快啲請我食飯。」不過講到幾時結婚,楊怡就好正經咁話:「咁我都三十幾歲喇!就算係結婚都係正常事,如果真係結婚,我都唔介意公開話畀大家知。」羅仲謙聽到未呀?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()