FBI

馬國明人妻唔過電

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

FBI等到頸都長 嘅《衝上雲霄Ⅱ》呢排日夜趕緊戲,未出街都日日有新聞,鬼咁多人關心拍攝進度,咁又係 嘅,好耐冇見過 啲卡士咁強 嘅電視劇,快 啲拍完快 啲有得睇就好囉!

上星期一( 27日), FBI就撞到馬國明同好少拍劇嘅陳倩揚 喺尖東拍車景。聽講馬明 喺《衝Ⅱ》艷福無邊,做個風流機師,睇個勢飾演空姐嘅陳倩揚都似係佢其中一個獵物啦。不過拍戲還拍戲,講真 嗰句,兩位現場真係冇乜交流,連睇 playback都隔開成呎遠。馬明出名係好仔,陳倩揚又一早嫁 咗,仔都成一歲大, FBI又真係想像唔到佢 哋一個風流、一個被嗒喎,咁惟有等套劇出街,睇吓佢兩個 啲演技夠唔夠班喇。


馬明同陳倩揚深夜在尖東談情,劇情話馬明係個風流機師,不過就唔見有好似謝天華同苟芸慧一樣 嘅車震場面。


《衝Ⅱ》開拍冇耐,影帝鎮宇屢傳周圍喝人大脾氣,上星期四( 30日)凌晨機場拍外景,鎮宇又係大大聲指手劃腳,吳卓羲一臉驚青。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()