Web Spy

方力申環保 B衫

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

早前亞視爆料節目傳出 32歲方力申同鄧麗欣秘密結婚 2年仲離埋婚,小方上星期實牙實齒否認有咁 嘅事,不過 喺佢微博就出現 咗佢 啲抱 B相喎!

睇真 啲,原來生得肥肥白白 嘅係小方個侄仔,叫做小金寶。最好笑係小金寶 着緊 嗰件衫係 30年前小方 着過嘅,仲有佢細佬、三個表弟妹等等總共 7個人 着過,環保團體真係要考慮頒獎畀方力申全家!睇見小方玩 B個開心樣就知佢幾鍾意小朋友, Stephy收唔收到呢?


呢件綠黃色間條衫仔,原來方力申 32年前都 着過,唔知 B仔長大後,會唔會變水中飛魚同歌手呢吓!




小方早前同林保怡去 咗成都大熊貓基地,仲領養 咗隻叫「方方」 嘅熊貓,果然好鍾意「小朋友」。


忙於 喺內地拍劇 嘅小方經常頭痛,後來發現係頸椎移位,好在有朋友替佢治療,見佢條頸貼滿長條形膠布就知幾嚴重。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()