胡諾言與陳琪結婚後,去年 9月女兒芷苓( Jay)出世,組成幸福的三口之家,小 Jay即將一歲生日,兩夫妻日前攜老扶幼三代同堂直闖迪士尼樂園,享受家庭樂,長輩爭着侍候心肝寶貝,胡仔獲囡囡深情親吻甜到入心,甘願被愛女綁實,謝絕一切應酬。

胡諾言和陳琪日前帶同囡囡胡芷苓與雙方母親一同遊玩,由於囡囡自小喜愛迪士尼卡通人物,兩位廿四孝父母為了讓女兒留下歲月足迹,除一家三口外,還與嫲嫲婆婆齊齊出動,參加迪士尼老友大召集,和不同卡通人物合照,逗得囡囡 Jay開懷大笑。

放大圖片
快將一歲的 Jay十分活潑,跟胡迪和翠絲拍大合照時,興奮得起飛腳。

快將一歲的 Jay十分活潑,跟胡迪和翠絲拍大合照時,興奮得起飛腳。

放大圖片
胡諾言抱着囡囡試戴眼鏡, Jay醒目地拉開外層的太陽眼鏡片。

胡諾言抱着囡囡試戴眼鏡, Jay醒目地拉開外層的太陽眼鏡片。

「仲開心過我錫佢」

陳琪為了愛女犧牲工作,現時只做兒童節目,希望多加時間照顧囡囡,不過 Jay成長過程第一聲是叫爸爸,母親陳琪難免有點失望,陳琪說:「 Jay六個月大時叫爸爸先,到早前佢聽住胡仔講故事書,又主動錫佢先,我反而就冇,所以我老公好冧,好似初戀咁,仲開心過我錫佢,呢個吻都成為咗囡囡撒手鐧。」陳琪欣賞老公對家庭責任,力讚胡仔是百分百好丈夫,還說:「生咗個女之後令我好安心,老公都冇乜私人活動,俾個女綁實咗。」胡仔將很多女兒的片段和相片儲起,不時與人分享,那種做老竇的興奮心情,非筆墨可以形容,他說:「佢錫我面時種感覺好震撼,佢初吻就畀咗我,相信呢個感受要爸爸先感受到,所以現時就算幾大負擔都覺得值得,當你聽到個女把聲時,你就會好想快啲返屋企。」 Jay的嫲嫲和婆婆相處融洽,對孫女愛不離手,爭取抱抱 Jay之餘,在拍照時又出盡法寶引 Jay注視鏡頭,增添不少樂趣。採訪:卓寶花攝影:黃偉雄場地提供:迪士尼樂園


胡諾言和陳琪帶囡囡 Jay遊迪士尼樂園,還為囡囡穿上美妮靚裙,令她開心得手舞足蹈。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()