CIA

少時秀英最好戲

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

由少女時代人氣成員秀英 孭飛,韓國有線頻道 tvN電視劇《第三醫院》將 喺 9月初播映。上星期秀英就連同一班主角,吳智昊同金承佑等去 咗首爾江南 Imperial Palace酒店出席製作發布會, CIA都專登飛 咗去當地採訪。

CIA當然最想知飾演醫生 嘅男主角吳智昊、同飾演中提琴手秀英有冇咀戲啦,吳智昊話原本有,不過最後 cut咗冇拍,搞到佢都好唔開心。另一男主角金承佑更大讚秀英 嘅演技係少時咁多成員入面最好一個,搞到秀英都有 啲唔好意思話:「唔係,允兒好過我。」秀英更多謝其他少時成員 喺佢拍呢套劇 嗰陣對佢 嘅支持,好似 Tiffany就買 咗 cup cake畀佢食;而 Jessica就去過機場探佢班。秀英個個讚勻咁識講 嘢,唔怪得被人讚好戲啦。


秀英 喺劇內飾演性格可愛 嘅中提琴手,同飾演醫生 嘅吳智昊有感情戲。




由吳智昊(左)同金承佑(右)主演 嘅《第三醫院》,劇情是講述一對同父異母 嘅兄弟長大後分別成為韓醫同西醫,為 咗實現各自 嘅人生目標而奮鬥 嘅故事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()