Girl in Summer

花花@As One  Dream High

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

黄柏高( Paco)旗下新晉四人女子組合 As One,經星級排舞師 Sunny Wong跳舞學校集訓一年,精挑 4位「 90後」組成「港版 Wonder Girls」 As One。
金髮成員花花(邱念恩、 Elfa)更是上屆《 FACE》 U Star的十強校花,上年仲喺 IVE讀緊會計,佢話全賴上年參加 U Star才可成真。本身係 7級鋼琴及 7級古箏高手的花花,如今與另外 3位成員被打造一年後,琢磨成能歌善舞的 As One,明日之星情節猶如去年熱爆的青春韓劇《星夢高飛 Dream High》。

互動片段

力推 U Star


Profile:


年齡: 19歲
身高: 166cm
體重: 48kg
三圍: 32、 24、 34





校花轉性


As One正式出道只有短短兩個月,而第一首派台歌〈 Catch Me Up〉上載 YouTube,一個月的點擊率已近 17萬,佢哋已錄影 TVB《 Music Cafe》,即將首上電視。

19歲的花花,原本在 IVE讀會計 Yr.1,佢話有幸參選《 FACE》的 U Star校花校草選舉,成為人生轉捩點。花花說:「我好慶幸參加 U Star,我學到好多嘢,例如人際關係、舞台技巧等……最開心係同成班校花校草做咗 friend。以前我係一個好內向怕醜嘅女仔,比賽之後,我好享受喺台上嘅感覺,我更加鍾意呢個全新的我!」

樂器最強


俾 Paco睇中力捧,唔只要接受一連串訓練,更因應四人各自嘅長處主攻發展,花花樂器最強,尤其古箏及鋼琴,花花說:「公司要我重點發展音樂技巧,唔只唱歌及樂器,仲要我學作曲填詞,希望我可以做到自彈自唱歌手,喺外形上我哋 As One 4個女仔都分別染唔同的髮色,希望以頭髮去突出我哋唔同個性,亦可以令觀眾更容易認得及分辨出我哋。」








韓劇《星夢高飛 Dream High》講述一班少年少女如何奮鬥追逐歌星夢,第一輯主角 2PM澤演、 Miss A秀智、 IU和金秀賢,全是青春偶像,現已攀上一線。

想學花花參加校花校草入行,即上 http://facemag.hk/ustar2012/報名啦!

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影: 黄家活
場地: PLAY Club

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()