FACE weekly

古巨基的夢

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

唱而優則設、設而優則導,身兼唱作、設計個人品牌 abc>、揸機拍 MV,要同時進行三個動作,本地樂壇,我想只有古巨基做得到。 9月推出的廣東專輯《告別我的戀人們》,新碟首支派台作〈戀無可戀〉,繼續技癢,遠赴韓國自編自導 MV,原來基仔夢想有一天,能成為電影導演。好,在此祝福你。

薦新人合作


最近的太空人及中國奧運運動員來港,基仔都成為「指定」表演嘉賓,正能量爆燈,最新大碟《告別我的戀人們》,更首次找來多位後輩合作,「方皓玟、羅力威、盧凱彤都係首次合作作詞。」不斷提攜夠晒社會責任,「佢哋寫歌太有天分,由方皓玟寫的〈戀無可戀〉,更係一聽 demo就中。」更大讚同公司的新人羅力威好有潛質,「係真,唱多兩年,一定可以上到紅館。」放低給讀者的四個字「不斷練習」,就是基仔導演夢的座右銘。




唔只同場表演過咁簡單,基仔私底下同劉翔、林丹老友鬼鬼,「前排奧運一知劉翔受傷,就即刻短訊問候佢。」上月尾中國奧運運動員來港表演,更即場同游泳金牌孫楊合唱〈情歌王〉。

勢拍愛情片


'05開始基仔已執導 MV,唱達 13分鐘〈情歌王〉是處女作,更用上菲林高成本拍攝,「拍完〈情歌王〉就上癮,好希望自己每首 MV親自執導。」難得是基仔非常謙卑,「〈戀無可戀〉只係及格靚,講某前女友變番好朋友的實照。」取景韓國,以前都咁浪漫?「無啦,貪韓國景靚嘛,片頭的南山塔,就係韓國戀人祈求愛情運的地方。」做晒資料搜集,呢位導演好盡責,「不斷拍 MV儲經驗,就係想拍套愛情片,細個已經好鍾意周潤發的《秋天的童話》。」仲話要自導自演,期待。




'08〈眼睛不能沒眼淚〉、'09〈大師作品〉等都是基仔作品,今次〈戀無可戀〉兩日拍畢,女主角梁靖,就是基仔在健身時發掘,「覺得佢好 charm,點知係朋友嘅囡囡,年頭執導一個杯麵廣告,搵佢試鏡,好淡定,面孔好有觀眾緣。」

想開時裝 cafe


拍 MV試過有樽頸位,不知加入甚麼材料,不過每次都順利過關,「 Deadline殺到來,就會迫到你諗。」身兼自家品牌 abc〉設計師,基仔一腳踢諗 catalogue邊度影、邊個 model着,好在設計如大相身穿的出色秋季服,動物圖案夠逼真,剪裁更顯瘦,「'10 abc〉的設計都是鬆身、加入很多泡泡 detail,來臨想愈來愈成熟,剪裁偏向修身。」生意如是,來臨擴張店鋪,在銅鑼灣插旗,訪問期間更忽發奇想將今天拍攝的銅鑼灣 workshop變成 fashion cafe,「一路買一路飲住最喜歡的 cappuccino,好舒服。」老麥可以諗諗基仔做代言人喎!

撰文:陳家豪
攝影:黎韋邦
髮型: Coren@HAiR
化妝: Hubei Har@Atelier d'Arris

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()