DC解碼

手作自拍 Samsung MV900F

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

手機影相功能愈出愈勁,閒閒 哋都過千萬像素,裝個 app就大把 filter玩,仲可以即時 upload,買 DC仔 嘅理由真係愈來愈少。
要突圍而出,就要好似呢部 Samsung MV900F新機咁醒目先得,佢針對手機自拍要用像素較低 嘅前置鏡頭缺點,而大玩反芒自拍,新機更加入體感操作,用手勢就能夠控制影相同放大縮細。
玩法特別又方便,自拍龍女必 buy!

Spec.




像素: 1,630像素
感光元件: 1/2.33" CMOS
鏡頭: 25-125mm
屏幕:可揭及輕觸式 3.31" AMOLED
拍片: 1080p
記憶: microSD
體積: 98.5× 59.9× 17.2mm
重量: 132g
售價:$2,990
查詢: Samsung( 3698 4698)

輕薄上手  Wide鏡 啱自拍


DC仔講求輕便,為求減磅,呢部 MV900F就改以 microSD作記憶體,而按鍵除 咗機身兩個快門掣,其他都改用 touch screen,夠晒簡潔!想自拍,只要將屏幕反盡 180度,就可以按下機背快門掣,用落方便。為 咗影得更靚,佢除 咗有美顏功能外,仲用上 25mm廣角鏡頭,令自拍取景更靚, model Vivian唔使伸長隻手,都夠位自拍,唔再次次只可以影「大頭妹」單調悶爆!


為偷薄機身,改以 microSD作記憶體。


反起芒後,機頂個快門掣就會被個芒遮住,好彩機背仲有個快門掣,自拍更加方便。


機頂設有開啟 WiFi嘅實體掣,方便 share相到手機及電腦。

手作控制 好玩大包圍


作為新自拍王, MV900F仲有體感操作,開 着「姿勢相片」 mode,對住鏡頭用手上下掃,就可以即時開啟拍攝功能,仲識倒數 3秒畀你擺靚 pose。如果帶埋腳架,成班 friend玩自拍就可以反起個芒埋好位至拍就仲靚。想改變構圖,只要用手對鏡頭逆時針打圈就可以 zoom近、順時針就 zoom遠。企好晒位,上下擺手即時倒數影相,唔使犧牲朋友跑去按快門,再跑返 嚟入鏡咁陰功。


試相
走入室內環境試相,雜訊問題唔大,而且暗角位層次亦表現得好,質素肯定贏手機。


實試自拍
Vivian伸直手試影自拍相,鏡頭 wide到足以企多 3個人喺旁邊,啱晒成班 friend一齊玩。

試 play!體感操作




1.一進入「姿勢相片」 mode,就即時彈出體感操作教學畫面。內置只有 zoom前、 zoom後同倒數拍攝 3種操作方式。


2.想啟動快門,只要好似 Vivian咁對住鏡頭上下擺手就掂,反應都算快,又有 3秒倒數時間,港女應該好難挑剔。


3.對住畫面用手打圈,就可以 zoom遠近,好在感應唔錯,唔使大動作打圈已經有反應。


4.叫 Vivian企開約 10米,做齊 3項體感操作,結果全部都偵測得到,抵讚!

撰文:鄺浿鏇
攝影:顏青瑋
模特兒: Vivian@M.spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()