據悉,最激一幕霆鋒同楊冪齊齊真人半裸上身上陣,被問到楊冪身材如何,霆鋒就轉話題:「我身材很好,可以拍內衣廣告。」

床上戲

透視楊冪撩霆鋒上床

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

離婚一年,霆鋒同栢芝各行各路,搵食緊要過搵第二春多多聲,談情?一概只限於電影劇情。
栢芝套套戲都談情,唔講唔知,影帝霆鋒近年套套動作片,少談情、床戲更加未試過。新戲《消失的子彈》終於破色戒,同強國至紅花旦楊冪雙雙半裸演床戲。雖然有個正印男友劉愷威,不過楊冪一早話細細個就當霆鋒係偶像,今次得米唔知邊個恨到呢?


離婚後 嘅霆鋒繼續套套叫好又叫座,栢芝就繼續難逃票房毒藥「美譽」,在內地遲三天上映的《河東獅吼 II》僅僅是《消失的子彈》一半票房,不過收七千萬已是栢芝復出後成績最好一部。

去年 8月,霆鋒同栢芝宣布離婚,結束四年婚姻生活。離婚後的霆鋒即時趕到上海為爾冬陞監製大片《消失的子彈》趕戲,更在片場與對手楊冪傳出緋聞。不過楊冪無耐自揭同劉愷威蜜運,霆鋒純屬細細個偶像。

隊酒壯膽


近年拍得多動作片,霆鋒難得有感情戲,會同楊冪 喺《消失的子彈》內扮演一對戀人。

25歲強國花旦楊冪拍電視劇《宮》爆紅,因此唱影雙棲。《消失的子彈》是她轉攻影圈的第二部大製作,又係同偶像謝霆鋒合作,楊冪自爆細細個就係霆鋒 fans。第一日 喺片場見到霆鋒已經騰騰震,兩人見面第三日已經要拍親熱戲,更加緊張,主動要求導演想隊酒壯膽,點知搵勻成個片場一支酒都冇,導演即時派專人外出買齊紅酒、白酒、啤酒、香檳任楊冪選擇。

男女共震


新人楊 幂緊張尚屬正常,原來少拍親熱戲 嘅霆鋒一樣緊張:「點會唔緊張?我都好緊張!楊 幂係出汗,我係手震,拍戲 嗰陣時好凍,我震 嘅原因一半係凍、一半係緊張,但係我唔識飲酒,所以冇得飲酒壯膽,至扮唔緊張 啫!」
點解會凍?皆因拍戲時正值 11月,加上上海天氣凍,氣溫接近零度,楊冪同霆鋒為場戲要齊齊半裸上身玉帛相見。不過《消失的子彈》內地開畫兩週勁收 1.5億人民幣,個個睇完都話民初版福爾摩斯查案最吸引,反而兩人床戲少人回味,就知點到即止啦!


楊冪在戲中扮演占卜師,被霆鋒所查案件連累被追打,霆鋒英雄救美又細心處理傷口,咁就處理到上 咗床。


楊冪話要同偶像霆鋒拍床戲,已經嚇到手心出汗,天氣寒冷又凍到震,呢場親熱戲拍得百感交集。

神探「鋒雲」




《消失的子彈》由爾冬陞監製,《槍王》導演羅志良執導,兩大影帝劉青雲同謝霆鋒飾演民國幹探,調查民女寃死後,兵工廠內發生的一連串撲朔迷離連環命案。兩大幹探孖住查案,又有密室殺人迷離橋段,內地網民勁吹捧話似民初版福爾摩斯,又似名偵探柯南,上畫兩週已經全國勁收 1.5億人民幣。今個月 13號就會 喺香港上畫,渴 咗好耐想睇神探青雲同霆鋒 嘅,記住睇佢哋點 chok法!

Chok住食雪茄


新戲《消失的子彈》上映在即,霆鋒週日( 2日)從內地回港,為電影宣傳。傍晚飛機到港 嘅霆鋒,第一時間趕到銅鑼灣,竟然唔係巡視旗下製作公司 PO朝霆業務,而係去 咗公司附近 嘅雪茄店打躉。霆鋒一到場就被職員引入 VIP房,歎足個半鐘雪茄至上車走人。其實呢間雪茄店除 咗霆鋒,四哥謝賢都係熟客,多次被拍到幫襯,兩父子一擔擔興趣好一致。




歎完雪茄,霆鋒臨走又戴住黑超邊行邊向記者鏡頭揮手,保持一貫 chok風。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()