11歲純女
全面遺傳阿媽靚樣、身形高䠷纖瘦的沈月,雖然初升中一兼第一日開學,但仍然顯得十分開朗,一啲都唔使阿媽擔心。

優良傳統

邱淑貞 11歲餅印女 開學免洗腦

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

全民反洗腦教育,邱淑貞和沈嘉偉的三位千金,全部讀國際學校,唔使擔心如狼似虎國民教育,照計冇咁煩惱!
不過廿四孝邱淑貞在週一開學日,依然做跑腿接升讀中一的大女沈月放學,難得 11歲沈月已亭亭玉立,果然盡得靚媽媽真傳。


44歲索媽
本週一( 3日)穿 PLAY恤衫的邱淑貞戴住黑超,專程接女放學,可惜沈月未走得,要叫保鑣來代勞,雖然豆斗已 44,仍然 keep到身形勁 fit。

13年前邱淑貞(豆斗)下嫁 I.T老細沈嘉偉隨即息影, 01及 04年分別誕下女兒沈月和沈日,前年再誕下三女沈星,一直有傳邱淑貞想為沈家博個仔。本週一( 9月 3日)開學日,初升中一的沈月就讀貴族國際學校南島中學,讀得國際學校自然唔使擔心要讀國民教育科,豆斗起碼煩少樣。
不過廿四孝媽咪豆斗可能怕女兒返新學校唔習慣,一到放學時間就匆匆駕車往南島中學接沈月放學,但囡囡似乎因課餘活動未結束,令豆斗撲了個空。

10分鐘保鑣到


豆斗接唔到大女放學卻又趕時間,惟有致電給司機安排保鑣等乖女放學,始駕車離去。 10分鐘後司機已駕駛另一部七人車緩緩駛到學校,在校內停車場泊車後,兩名保鑣同司機全部落車等候,認真大陣仗!
等 咗成粒鐘, 11歲的沈月終於現身,身穿校服裙、背住個黑背囊的她身材纖瘦長得亭亭玉立,美貌盡得媽媽真傳。保鑣一見沈月立即上前迎接,幾乎寸步不離護送,而沈月雖然見不到媽媽邱淑貞,依然笑容滿面,還跟新相識的同學傾了幾句才上車,囡囡適應能力咁強,豆斗邊使擔心呀!


保鑣護送
穿黑衫的保鑣守候一個小時,沈月才步出學校,保鑣即貼身保主。


有傾有講
其間一名穿藍衫的外籍女同學過來與沈月攀談,依依不捨才分手,看來沈月人緣唔錯。


邱淑貞出動兩名保鑣同司機,駕駛七人車接女兒放學,認真大陣仗。


邱淑貞 99年嫁 I.T創辦人沈嘉偉後息影做少奶奶,先後為沈家生下三名女兒。

貴族名校多猛人


沈月就讀的南島中學是位於香港仔的國際學校,每年學費約 8萬 9,不少名人或藝人後代校友,例如千億新抱徐子淇和黎明愛將 JW都在南島中學畢業,而譚詠麟 16歲囝囝譚曉風現時亦是該校學生,而且是籃球校隊隊員。




譚詠麟子譚曉風


黎明愛將 JW


千億新抱徐子淇

愈大愈靚女


邱淑貞大女沈月由出世以來不時被傳媒影到,由包包面至現在可謂女大十八變,愈大愈靚,愈大愈似媽咪,天生明星相。


11歲有星味
上月初沈月獨自睇爸爸 I.T旗下的 Mercibeaucoup,花生騷,戴住太陽眼鏡星味甚濃。《蘋果日報》圖片


8歲見靚樣
08年爸爸沈嘉偉與女兒沈月及沈日同遊上海,沈月當時已面尖尖,留起長髮充滿少女氣息。


4歲似老豆
4歲大的沈月跟邱淑貞到灣仔快餐店用膳,當時包包面似足老豆。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂突發組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()