關係匪淺
初出道時,栢芝亦曾與鄭中基傳過緋聞,到去年拍攝《無價之寶》時,估唔到原來 Ronald與栢芝細佬的未婚妻有「交情」,關係認真耐人尋味。

逢人電

姣精大肚嫁豪龍 鄭中基栢芝準弟婦 片場消失半日

2012年09月05日 ~~ 第276期 Face

一向係愛生事家庭的張栢芝一家,栢芝自己離婚、老豆鬍鬚勇涉恐嚇、與細佬栢文決裂後,最近張氏終於有喜訊,栢芝胞弟豪龍將跟女友拉埋。
跟家姐當年一樣玩閃婚的豪龍,快將與任職化妝師的女友周紫雯( Nichol Chau)奉子成婚,但據知未婚妻原來亦為爛玩之人,去年擔任電影《無價之寶》化妝師時,竟被懷疑與鄭中基撻着,雙雙在片場失蹤半日。希望結婚之後,豪龍嫂生性啦!


Nichol曾於《無價之寶》內擔任化妝師,於片尾都有出現她的名字,全名為周紫雯。

現年 32歲的張豪龍,是栢芝最錫的細佬,其未婚妻 Nichol比豪龍大 5個月, 2人於去年 1月拍攝電影《無價之寶》時透過栢芝認識。

中途上基


Nichol與豪龍拍拖一向非常低調,就算未婚妻大埋個肚都冇人知。但據知去年拍攝《無價之寶》時,雖然當時鄭中基正跟現任太太余思敏蜜運中,卻有工作人員目睹 Nichol與鄭中基一同消失片場半日,之後才一起返回片場,不過鄭中基和 Nichol的好友關係很短暫,去年七月鄭中基迎娶余思敏前,已沒和 Nichol聯絡。


獨自湊女
鄭中基與余思敏結婚 1年,囡囡 Emma都已經 1歲,但 Ronald經常返內地工作,與兩母女聚少離多。 Emma多數由老婆湊,可能跟得媽咪多,自然同媽咪成個餅印咁。


近年轉戰內地的栢芝,之前自資電影《裸愛》,最近則忙於《河東獅吼 2》的內地宣傳。

陪過大哥


而一直被指靠家姐的豪龍,上月 30日正式跟女友排期結婚,難得可以獨立成家,豈料未婚妻卻被電影圈中人指為姣精。
知情者透露:「 Nichol嘅屋企人喺晒加拿大,佢自己喺香港住天水圍。除咗黐鄭中基之外, Nichol仲傳過同一個圈中電影大哥上酒店房傾偈添!佢好識做人,拍《無價之寶》嗰陣,佢負責化妝,成日黐住栢芝,嗰時栢芝已經婚變,佢好識同栢芝傾『女人偈』,氹到栢芝好信佢,之後栢芝咪將佢介紹畀豪龍囉!不過 Nichol喺化妝界圈子個朵好『響』啦,逢男人都姣,係栢芝先同佢啱到嘴形!」連大哥都搭得上, Nichol果然「撈」得掂!


比豪龍大 5個月的 Nichol,據知一向冧仔有計,更不時放 2人的親密照放上網,仲嘟晒嘴,非常恩愛。


機場留影
喺韓國機場都要嚟張合照, 2人攬到實一實,真係有夫妻相啦!


大肚旅行
Nichol曾於《無價之寶》內擔任化妝師,於片尾都有出現她的名字,全名為周紫雯。


護姐出關
一向同栢芝關係好嘅豪龍,即使家姐去米蘭拍攝特輯,都要帶埋細佬,到栢芝離婚回港,亦係張豪龍陪實家姐。《忽然 1周》圖片

是非家庭


張栢芝家庭背景複雜,父母親離異,細佬栢文跟自己反面,與豪龍關係最好。豪龍成家立室,栢芝總算有少少安慰。


江湖老豆
栢芝老豆張仁勇,人稱「鬍鬚勇」,於上月中與一名運輸工人捲入地產店被淋紅油及恐嚇案, 2人均以 1萬元現金保釋。《蘋果日報》圖片


風騷阿媽
阿媽戴莎妮雖然年紀唔細,但與男友馮國志感情要好,於西環經營火鍋店,更間中出鋪面睇鋪。《忽然 1周》圖片


反叛細佬
自與栢芝反目後,細佬栢文要自力更生,最近更與模 Jeana拍拖。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()