Freeze師妹羽翹自小愛鑽研護膚及化妝,經常在YouTube分享扮靚心得,她直言台灣的美容節目及書籍不夠「地道」,早前更決意推出港女專用美容書,挑戰台灣美容女王徐熙媛(大S)寶座!

被譽為YouTube美容女王的羽翹,大學時代修讀生物科,她說:「我嗰時都係想睇吓邊隻成分對皮膚好,成日同同學研究!」起初只想與網友分享扮靚心得,漸漸累積不少粉絲,羽翹坦言自己有話直說,每次推介的化妝品都會親身試用,覺得有效才推介:「我有試過『賴嘢』,因為有啲有醫學成分嘅護膚品,我一次過用晒,搞到塊面敏感又甩皮,連化妝品都唔上,真係嚇死!」醉心研究美容的她,直言想挑戰台灣美容女王大S的寶座!


大S貴為台灣美容女王,而羽翹直言想挑戰對方的地位。
大S貴為台灣美容女王,而羽翹直言想挑戰對方的地位。


羽翹親自為模特兒化妝,有板有眼。
羽翹親自為模特兒化妝,有板有眼。





放大圖片

老闆借廁所拍攝

近年台灣的美容節目及美容書大行其道,羽翹亦有留意:「我成日都睇,不過好多產品香港都冇得賣,而且始終唔係樣樣嘢都啱香港女仔,所以我構思出本專畀香港女仔睇嘅『地道』美容書!」首次推出美容書《Girl's Talk》的她,獲老闆蕭定一借出豪宅取景,她笑說:「老闆個廁所喺正屋企中間,好得意!於是我就影咗啲相,畀大家睇,到底女仔喺廁所入面咁耐係做咩呢?不過講明冇事業線睇!」

盧坤穎
羽翹早前推出首本美容書《Girl's Talk》,分享化妝心得。
羽翹早前推出首本美容書《Girl's Talk》,分享化妝心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()