星遊記:朱千雪沙漠暢泳 11,984 


■朱千雪入住的酒店房間是獨立屋,每晚要7,300港元,氣派十足,設備齊全,每間房都設有面向沙漠的私人泳池。

早前應屆港姐季軍朱千雪享受一次畢身難忘的浮誇杜拜之旅,她為無綫拍旅遊特輯,同行的還有陳百祥和陶傑。他們前往一個鄰近杜拜名為Ras Al Khaimah的沙漠,入住Banyan Tree Al Wadi酒店,化身成為沙漠公主,在這片綠洲中暢泳。
撰文:楊潔雯

朱千雪今次三日兩夜的沙漠浮誇之旅,她坦言興奮莫名:「杜拜咁貴已經冇諗住去,今次仲係要去沙漠住超豪酒店,第一日入夜去到酒店門口,仲要開十分鐘車先到酒店大堂,可想而知間沙漠酒店有幾大,我哋每個人住一間獨立屋,房間糅合阿拉伯同現代化設計,每間屋有一個私人泳池,有成15米長,仲要對住個沙漠,喺沙漠游水係咪好浮誇?」



■朱千雪初遊杜拜,興奮得在沙漠綠洲跳起拍照。 

■朱千雪身後的沙漠白塔,是特別為相約密會的情侶而設。 親手餵獵鷹

第二日朱千雪走到沙漠開餐,一邊睇日落,一邊燒烤,她說:「喺沙漠營火會,畢生第一次,個沙漠乜嘢都冇,佢哋突然搵咗個地方,喺四周圍插晒火把,廚師喺一邊燒烤準備晚餐,我哋就睇住個太陽落山,真係好浪漫!入黑成班人一齊BBQ,天上面係一望無際嘅繁星,真係好靚、好靚!」



■沙漠有人餵養獵鷹,讓遊客把玩,本來怕動物的朱千雪克服恐懼,嘗試用生牛肉吸引獵鷹飛到手上。 

■偷得浮生半日閒,朱千雪把握機會享受按摩。 

■杜拜人是信奉回教,故酒店不會提供豬肉,只有美味的燒牛排、烤魚、烤雞等供朱千雪一行人享用。

行程到最後一日,朱千雪晨早去沙漠中找獵鷹,她笑說:「我一早就去搵劉德華,哈哈!隻獵鷹係當地人養,最鍾意食生牛肉同雞心,我本來唔係好鍾意動物,但係見到今次機會難逢,最終克服自己心理障礙,勇敢面對迎面飛嚟嘅獵鷹,當佢衝過嚟喺我手上拎走塊生牛肉嗰刻,我真係好興奮!」

去邊度:杜拜
玩幾耐:三日

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()