唱酒廊出身的朱咪咪,除咗識整牙要開放之外,今年 2月更會再踏紅館,咪咪姐自稱雖然 hit歌唔多,但講到玩即興同搞氣氛,咪咪姐贏晒。

搜尋氣

朱咪咪笑聲背後 「阿仔唔願提我」

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

無綫劇《老表,你好嘢!》,除咗彈起 230磅肥妹細細粒,飾演王祖藍老母的朱咪咪一樣多人談論,適逢今年再踏紅館開個唱,事業人氣似乎有機再爆,但咪咪姐仍心淡:「一套劇需要幾多個師奶角色呀?夠生活就得啦!」
為生活,育有兩子、馬來西亞怡保出世的咪咪姐,做盡騎呢角色太深入民心,不過在新加坡讀書的大仔卻曾唔願提佢,嗰一刻,咪咪姐直言:「何止心痛,簡直係晴天霹靂。」

互動片段

咪咪姐多𡃁妹冧



我好錫兩個仔,𠵱家佢哋喺新加坡讀書,唔喺我身邊,所以我每逢大時大節我一定會推 job,冇嘢可以隔到我見屋企人。差唔多十年前,兩個仔啱啱過新加坡,我唔可以喺身邊睇住佢哋,慢慢好似同我疏遠咗。有一次個大仔同我一個 friend去玩,個 friend問佢:「你媽咪近來點呀?」我個仔當時迴避問題,好唔願意提起媽咪咁。後來我知道咗何止心痛,簡直係晴天霹靂,當時我個仔得 12歲,嗰次之後,我真係唔敢再揼低佢哋咁耐。


11年咪咪姐舉行《朱咪咪吾會玩嘢演唱會》時,短褲假低胸(心口有肉色布㗎!)造型上台,超重口味!《蘋果日報》圖片


正播映的《老表,你好嘢!》咪咪姐與祖藍及黃光亮演一家三口,睇落又幾似喎!


11年,大仔馬健庭於新加坡軍校畢業,咪咪姐同老公出席典禮, 2人仲笑到四萬咁口。《忽然 1周》圖片

採訪、撰文:張佩姍
攝影:鄭明川

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()