Katie Judith Blazer
Katie Judith連身裙
Katie Judith腰帶
Katie Judith頸鏈
Venilla Suite by Pakho Chau高踭短靴

驗衣官

Fashion Talk 初春 Style  Shiga型格 Vs嘉欣女人味

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

一月份天氣忽冷忽暖,青春無敵 嘅連詩雅同成熟大美人李嘉欣都唔理氣溫趕住換新衫。講到 2013春夏潮流, Shiga話最愛型格打扮,嘉欣就話一定要 着喱士。唔同年齡 嘅女人都可鬥靚。

連詩雅


我覺得今季最緊要有型。所以我會買好多黑色、深紅色同白色衫。而且我亦推薦大家買絲質或者 see-through衫,總言之唔好好似以往咁花喱碌。鞋方面我就鍾意出名潮 嘅 Jeffrey Campbell。

天橋示範




Chloe 2013 S/S


Dior 2013 S/S


Jeffrey Campbell

李嘉欣


Bulgari鑽石頸鏈
Escada晚裝

今季我覺得着喱士或着古董裙就最靚。 

天橋示範




Valentino Resort 2013 

周麗淇比例修長  Good




唔算好 sharp,但勝在穩穩陣陣,有型有格。我特別欣賞佢條連身衫,成個人睇落比例好修長。
b+ab Rouge Line皮褸$5,999
b+ab Rouge Line連身衣$1,899
b+ab Rouge Line馬毛短靴$1,399 

吳雨霏潮爆直間  Good




唔錯, 啲間條令佢望落去好修長、 trendy同有型。而且直間紋好 sharp,唔會一味黑色咁悶。
House of Holland直間連身裙 

鄭融泰山出場  Bad




佢呢條斜肩裙原本好 sharp,唔錯。但無奈身形問題,又肥又矮,令佢睇落似泰山。加埋呢對紅鞋,點睇都係九唔搭八。 

JW又肥又短  Bad




完全認唔出佢就係 JW。件 Peplum top令佢睇落又肥又短。而且佢配搭亦有問題,全身咁有型格但就整個咁女人味 嘅頭,格格不入。 

Ricky Kwok(郭慶彬)




入行 9年星級形象指導,曾與袁詠儀、樂基兒、李冰冰、周慧敏等合作,去年 9月獲邀出席巴黎睇 Chanel、 Valentino和 LV等 fashion show。近年憑敏銳時裝觸覺及狠辣批評,被各大報章雜誌邀請做衣着判官。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()