o靚妹李綺雯由亞視轉投無綫後,人氣未見急升,反而與南華球員陳肇麒(陳七)陷入三角戀頓時成為熱話,其間更被指態度囂張。重提舊事, o靚妹不欲多談,只是當時一切來得太突然,令她無所適從,現在只想專心工作,準備拍劇出書,感情事惟有隨緣。

o靚妹李綺雯最近打算出書,寫的是愛情小說,難免會令人聯想到是否寫她與陳七的一段舊情,莫非她想憑書寄意?

放大圖片
早前 o靚妹和陳肇麒的一段三角戀曾鬧得滿城風雨。 資料圖片

早前 o靚妹和陳肇麒的一段三角戀曾鬧得滿城風雨。 資料圖片

放大圖片
李綺雯和文恩澄同是基督徒,又是愛狗之人,走在一起自然有講不盡的話題。

李綺雯和文恩澄同是基督徒,又是愛狗之人,走在一起自然有講不盡的話題。

去街累朋友 放大圖片
李綺雯又彈琴又寫書,莫非想抹掉 o靚妹之名做才女?

李綺雯又彈琴又寫書,莫非想抹掉 o靚妹之名做才女?

o靚妹坦言:「其實大家都有各自嘅生活,唔想影響到人,我同佢都冇再聯絡,本書我好早之前就開始寫,絕對唔係寫我同佢嘅故事,唔希望大家聯想啲乜嘢,如果要係咁,我一早就出咗呢本書。」對於之前被踢爆戀情後, o靚妹被指態度囂張,她解釋:「其實我係一個比較慢熱嘅人,之前一直都冇乜人搵我做訪問,嗰件事之後,突然間好多人問我回應,我實在唔識得處理,同埋唔想講太多人哋嘅嘢,先會令人誤會。」現在冇拖拍的 o靚妹,對於愛情依然有憧憬,直認有追求者,她說:「會睇定啲先囉,最好唔係呢行,同行拍拖真係好麻煩,我最怕影響到朋友,試過同朋友出街,俾人係咁影,真係冇嘢都影成咁,搞到我都唔好意思。」

信教不寂寞

o靚妹雖然冇拖拍,但有一班好友經常相聚,不愁寂寞, o靚妹說:「我成日都同文恩澄、 Kellyjackie一班人聚會,大家都係基督徒,有共同話題,一見面就講唔停,好開心。」採訪:胡比 攝影:葉君海髮型: Sue of K11 Hair Coner場地提供: Dogside Cafe


o靚妹李綺雯自言對愛情仍有憧憬,不過她的首要擇偶條件是,不要圈中人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()