小三Vivian否認與Avis有性關係
娜姐酸舊愛:咁快搵到真愛 231,260 



■與娜姐男友Avis爆床照的o靚模Vivian,每年夏天均不吝嗇倒瀉C奶拍寫真。 攝影:林德雄

周秀娜和髮型師男友陳偉成(Avis)六年情玩完,Avis與C奶𡃁模羅彩玲(Vivian)的床照流出,Vivian昨日否認是小三,她指照片是兩人醉爆時被友人偷拍,兩人沒發生性關係。怒斬情絲的娜姐對舊愛爆床照漠不關心,她酸溜溜說:「我戥佢開心咁快搵到真愛。」

周秀娜日前向男友陳偉成攤牌,主動結束六年情,有指分手是Avis搭上𡃁模Vivian,兩人的床照流出,Avis偷食斷正,而娜姐與方力申合作內地劇,有傳獲小方力追,惹來他的女友鄧麗欣向友人哭訴。失戀娜姐寄情工作療情傷,Avis則繼續玩失蹤。

「好傷心嘅階段過咗」

娜姐昨日收拾心情到灣仔錄影有線周美鳳節目,娜姐有看到Vivian和Avis床照的報道,她說:「有睇過,冇乜感覺,𠵱家對我嚟講,我哋已分開,對前男友嘅感情生活我冇興趣知。Avis同佢嘅感情生活,唔想由我嘅立場幫佢回應,我好傷心嘅階段過咗。」以時間來計,Vivian的出現當時娜姐與Avis未分手,她說:「時間對我嚟講從來唔係一個point。」娜姐是否預料Avis花弗?她說:「一段過咗去嘅感情,過咗去嘅人唔會有乜嘢,如果係真,我戥佢開心咁快搵到真愛。」娜姐自爆跟Avis沒聯絡幾個月。



■周秀娜昨不願回應舊愛Avis的新戀情,只酸溜溜祝福他。  

■Vivian聲稱與Avis當日醉爆,才在梳化睡着被偷拍。

Vivian洩床照令經理人向展邦震怒,他昨晚即約同Vivian在尖沙嘴訓話,拍枱力斥她的行為影響公司形象,她即眼紅紅,向展邦表示要處分她,令她非常擔心。



【今日我至紅】o靚模Vivian噚日因床照事件被經理人訓話,佢即刻眼紅紅抹淚。 Vivian:嗰晚飲到醉晒

Vivian說:「要冧番佢,件事好突然,自己都呆咗。我哋唔係拍拖,嗰張唔係床照,因為末日派對同班朋友去蘭桂坊飲嘢,之後上咗Avis屋企,佢嗰日唔開心,可能同女友鬧交,佢話娜姐忙,成日唔喺香港,佢哋相處唔開心,嗰晚佢飲到醉晒,我又飲咗好多,之後我哋喺梳化瞓着,朋友就影咗相放上facebook,tag咗我個名。」可有跟Avis發生性關係?Vivian說:「梗係冇。」Avis可有展開追求?Vivian說:「唔知,冇啩,佢對朋友好好,我哋未試過單獨約會。」Vivian指情侶眼鏡和帽只是巧合,對於娜姐指不認識她,Vivian自嘲:「我啱啱出道冇耐,一定冇佢咁忙。」
採訪:盧妹
攝影:黃偉雄、吳耀輝

 娜姐驚愕冇奪方心

周秀娜與男友陳偉成(Avis)六年情告終,她直言是「真正的解決」,強調無第三者的她,昨日卻忽然傳出搭上劇集拍檔方力申(小方),與鄧麗欣(Stephy)鬧出四角戀!惟娜姐與小方已急急作出澄清,小方仲特登講了兩次「放心」,向女友大派定心丸,力證情不變!



回復單身的娜姐大嘆今年可能無花收。

周秀娜前晚為《第三十五屆十大中文金曲頒獎禮》擔任頒獎嘉賓時,高調承認回復單身,令全場嘩然。她昨晚接受本報電話訪問時透露因為分手傳言令她飽受困擾,遂決定交代清楚:「今次係真正嘅解決!其實都唔係突然,啲問題係日積月累。」她表示公告「分訊」後無再聯絡Avis,問到對Avis是否還有感覺,她說:「大家有共識,就算之後喺唔喺番埋一齊,都唔係呢個時候去諗。」

澄清沒有第三者

娜姐前晚在後台受訪時雙眼泛紅表示大前晚與Avis透過SMS正式分手,她否認與Avis花心有關,只說:「但係人大咗,去到一個階段,拍拖除咗要開心,都要有相同目標,可能自己步伐行快咗。」她無正面回答由誰提出分手,但強調無第三者,而暴瘦乃練功夫所致。


小方打孖上叫Stephy「放心」。

Avis與娜姐分手後一直沒有露面。
小方請Stephy放心

無第三者論言猶在耳,昨日卻有報道指娜姐與小方拍內地劇《唐朝浪漫英雄》時撻着,搞到Stephy以淚洗面!娜姐表示愕然,澄清與小方是「好兄弟」:「如果談情,我同小方都只會喺唐朝先談!」至於另一緋聞主角小方表示Stephy昨早將報道Send給他看,他亦澄清:「喺微博搵張合照就話我搭上佢,根本係亂作!同埋我好清楚Stephy無喊過,佢仲話張相影得佢好衰!」臨收線前,他再講了兩次「放心」,向女友派定心丸。身在橫店的Stephy同樣對男友百分百信任。

相反「四角戀」主角之一的Avis繼續潛水,其經理人表示他不會作任何回應,似乎想閉關靜思。

文:專案組

娜姐冷嘲:幫佢唔到!

性感女神周秀娜與陳偉成(Avis)的六年情告終後,即爆出緋聞多多的Avis是劈腿男,難怪昨日娜姐提到舊愛的緋聞時非常冷淡,笑指「幫佢唔到」!而Avis自「分訊」後一直玩「潛水」,據悉他自知搞到「周身屎」,擔心會再有第二波與女伴親密照曝光,令形象一鋪清袋,非常驚青!

日前周秀娜在《第三十五屆十大中文金曲頒獎禮》台上高調承認單身,與Avis六年情玩完,令不少人震驚!分手傳言滿天飛,有指娜姐搭上劇集拍檔方力申,娜姐已作出否認,並強調與Avis因沒有時間見面及目標不同而導致分手。而向來緋聞多多的Avis則傳因「劈腿」搭上o靚模羅彩玲(Vivian)而與娜姐分手,並爆出兩人「床照」。其實自與娜姐「分訊」曝光後,Avis一直「潛水」,據悉搞到「周身屎」的Avis在閉關期間非常驚青,擔心會有與女伴親密照流出,令形象再走下坡,故連日來按兵不動,連微博及Facebook也不敢露面。

相反回復單身的娜姐前晚與助手睇羅志祥演唱會尾場散心,約八時多,一身黑色打扮的她步入會場,大方企定任記者拍照,並展露笑容,惟她坐在熱戀中的歌手鄧穎芝及「巨聲幫」林師傑旁,感覺形單影隻,頗有贈興Feel。

分手後斷聯絡

昨午娜姐接受本報訪問,對於Avis的緋聞,她冷笑說︰「我都幫佢唔到,係啦!都會祝福佢。」提到Avis連日來可有私下聯絡她箍煲?她冷淡地說︰「冇!佢冇搵過我,同佢分手後冇聯絡。(考慮復合?)佢再搵我先算!」問到是否因發現Avis劈腿而分手?娜姐否認︰「冇話發唔發現,因為分開係兩個人之間嘅事,係兩個人之間嘅問題,又或者可能係分開之後,佢好快地有新嘅女朋友,所以佢嘅感情事就唔幫佢答喇!你要問番佢。」她似是要跟Avis劃清界線,懶理對方的感情狀況,她冷淡地說︰「呢個係時間嘅問題,我知我自己嘅時間,時間嘅意思係我知我哋嘅感情出現問題,所以去到依家大家眼見到嘅結果,我交代得好清楚,就係我哋分開咗,所以之前同之後發生嘅嘢對我嚟講就唔需要去知,大家可以問番佢。」及後娜姐匆匆轉到灣仔工作,至傍晚時分才離開,她甫見現場守候的記者顯得相當友善,笑笑口兼雙手合十讓在場記者拍照,其後只說︰「趕住去做嘢!」便登上車離開,直駛至九龍灣練功夫,實行把情傷發洩在拳腳身上。

另外,娜姐接受有線訪問時,再次強調分手與第三者無關,但對於Avis的緋聞她顯得相當決絕,直言對Avis的感情狀況不感興趣,問到會否擔心「潛水」多時的Avis?她說︰「大家各有各生活,呢一刻冇聯絡,佢係點樣,我真係唔清楚!」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android/Windows Phone Apps

專案組

對於Avis緋聞纏身,娜姐耍手擰頭,愛莫能助!

娜姐與Avis的六年情玩完,即時劃清界線!

娜姐(左一)孤伶伶睇羅志祥演唱會散心,治療失戀之痛。

 

提到跟Avis分手,娜姐不想再多講。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()