一連幾日被關楚耀前度數爆, Shiga已經心情低落,好彩《十大中文金曲》有獎攞。喺台上接過獎後, Shiga即喊不停。

真面目

不擇手段 關楚耀舊愛唱連詩雅博入行

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

去年網上 hit爆的〈到此為止〉,連詩雅終於在港台《十大中文金曲頒獎禮》首次奪得歌曲獎。同一時間,關楚耀舊愛 Megan又再在微博發功,竟數臭 Shiga是蕩婦,又直指她忘本贈興,難怪連詩雅百感交集上台爆喊。
據知, Megan自從上年被關楚耀飛甩之後, Megan不時要求復合,關楚耀一直敬而遠之。而個樣生得幾甜嘅 Megan,查實多年前已經和當年老死 Shiga齊發明星夢,眼見𠵱家仇人由素人變藝人, Megan亦已主動聯絡幾間經理人公司,準備邊鬧連詩雅邊搵機會入行鍊過。

連詩雅與關楚耀舊愛 Megan早在 6年前已認識,當時 Shiga還未入行,兩姊妹經常孖必夜蒲,之後 Shiga得到方大同力薦入華納,有機會出碟做歌手,便開始和 Megan疏遠。知情人說︰「其實兩個當時都想做明星,但呢 啲 嘢好睇際遇,有人做唔到明星,咪諗住同個明星拍拖。又 喺微博勁數,多人留意,以為易啲入行囉。」據知, Megan近日再發功,希望再搞 啲 noise博經理人公司留意,亦順勢迫關楚耀復合。


Megan在微博大數 Shiga,話佢於公眾場合問一位已婚男士「 Can I put between your legs?」中文可解(做愛時)女上男下,會唔會係 Megan見到二人拍《喜愛夜蒲 2》呢一幕呢張劇照有感而發?


分手之後, Megan不時要求同 Kelvin復合,據知兩人仍有聯絡,但 Kelvin對身邊好友表示會「睇定 啲」。網上圖片

關楚耀怕前度


雖然關楚耀同 Megan已經分手,但據 Megan身邊人透露,關楚耀眼見 Shiga入行之後,不時離奇出現私密照,好似 rapper曲尺和以往的夜蒲食煙相,令關楚耀都不敢對 Megan太絕情,免得有排煩。知情人士說︰「佢哋分手之後, Megan仲有搵 Kelvin,大家都知道女方把口唔密,唔只 Kelvin,個個都小心佢。」


關楚耀跟圈外女友 Megan拍拖 2年,上年傳出因為連詩雅介入而分手。月初忽然有傳媒影到關楚耀車 Megan返屋企「宿一宵」。關楚耀即時否認復合,據知他亦曾懷疑有人放料。《壹週刊》圖片


二人曾經係攬頭攬頸的好姊妹,上年 Megan經營的時裝店開幕, Shiga亦有捧場。網上圖片

連詩雅:「同佢冇聯絡」


之前幾個頒獎禮,包括新城、無 綫及叱咤都拎唔到金曲獎,好彩 Shiga終於 喺港台爭番啖氣。

而一直對 Megan封嘴的 Shiga,在港台頒獎禮之後,接受本刊訪問時,終於開腔講呢位「前老友」。 Shiga直言已經冇跟對方聯絡。「係識 咗好幾年,當時仲未入行,係成日見面 嘅,但入 咗行之後,其實唔單只佢,連一齊住 嘅媽咪都唔係日日見到,可能因為咁樣變得疏離,又可能我同 Kelvin拍戲(《喜愛夜蒲 2》)後,佢有 啲誤會。」問 Shiga有沒有睇對方的微博,她說︰「之前真係冇睇,係今日睇新聞先見到,呢 啲 嘢邊個講出 嚟都會唔開心(有冇打算搵佢傾吓?)冇,我講 嘢唔叻。我同佢、同 Kelvin已經冇聯絡!」 

爆 Shiga撩已婚男上床?


曾於外國留學的 Megan,出奇地熱愛港星愛玩的微博,不時上載自拍和性感照,直至去年 10月,開始在微博勁數 Shiga和 Kelvin,本刊率先報道 Kelvin力追 Shiga,狠飛 Megan之後, Megan又再微博澄清並非數臭 Shiga。但到今個月 18日, Megan再在微博發功,今次更 tag(標籤)連詩雅( Shiga),指她忘本之餘還大爆對方性史。


Megan一直發明星夢,不時扮鬼扮馬搞造型並上載微博,據聞近日她積極與模特兒公司和唱片公司聯絡。網上圖片


Shiga最近為葉念琛電影《第一次不是你》客串,大騷長腿,努力搵錢。

18/1


Megan連日來不斷喺微博 tag(標籤) Shiga身邊人發功。 18/1爆 Shiga忘本之餘更指她曾於公開場合,跟一位已婚男話:「 Can I put between your legs(可解作做愛時女上男下的姿勢)?」 Megan仲鬧 Shiga係「 Slut」(蕩婦)。而那位「已婚男」,會否是跟 Shiga傳過緋聞的永安太子爺郭永淳(紅圈)?





20/1




過 2日, Megan回應一網友提問,大鬧 Shiga人格有問題,又指自己唔恨「紅」。 

開齋打邊爐


Shiga的〈到此為止〉於港台開齋得到「金曲獎」,華納高層拉隊去尖沙咀禾牛薈打邊爐慶功,華納和 Starz People老闆鄒世龍夫婦都有到。作曲的周柏豪亦憑〈無力挽回〉得到「金曲獎」,齊齊開香檳慶祝,玩到凌晨 2點幾。


一到慶功, Shiga已經好 high,公司同事仲拎埋香檳同佢慶祝,周柏豪亦戥 Shiga高興。


華納唱片高層李仁佳、 Starz People老闆鄒世龍錫到 Shiga燶。雖然 Shiga上年唔少負面新聞,睇得出老闆都好「睇」佢。




一首〈到此為止〉令 Shiga人氣急升,周柏豪亦算有功勞,呢晚仲坐到埋一埋,唔驚又傳緋聞。

慶功後 Shiga單拖返回銅鑼灣劏房大廈屋企。佢話已開始儲錢買樓,好想改善居住環境,「希望今年可以成事,我係獨女,媽咪年紀又大喇,真係想畀好 啲 嘅環境佢住。」





撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()