以往拍開愛情片如《假如愛有天意》嘅孫藝珍,今次就挑戰災難片,戲中孫藝珍親身上陣拍被水沖走場面,佢話預咗好辛苦,但最難頂係凍到成身震。

韓面

火海奇蹟

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

繼《海嘯奇蹟》之後,嚟緊再來一套災難片襲港。
將於週四( 24日)在香港上映的《火海 108》,聽個戲名就知以摩天大廈的沖天大火災做題材,戲中直升機撞摩天大廈,爆炸、水浸、住客驚慌逃離場面逼真,肯定緊張到暈。由孫藝珍主演的《火》片早於剛過去的聖誕節在韓國上畫,唔只登上票房榜 no.1,至今已累積超過 450萬人次捧場,韓國傳媒預測《火》片埋單將超過 800萬人次觀看,要做災難片王冇難度。

除美國荷里活外,近年韓國亦經常炮製災難片,繼《韓流怪嚇》、《海雲臺》之後,最近又多套《火海 108》出籠。

演員真身避火


故事講首爾一棟摩天大廈,於平安夜安排直升機灑人造雪製造聖誕氣氛,當飲食部經理允熙(孫藝珍飾)跟顧客賞雪之際,直升機突然失控,更撞入大廈頂層, 108層摩天大廈即告陷入火海, 3萬人慌忙逃生。今次導演金志勳為求真實,一些重要場面堅持要用真火拍攝,更要求演員以真身避火海,分分鐘命都冇。


平安夜本應人人開心迎聖誕,點知一架直升機撞向一幢 108層嘅摩天大廈,導致半幢樓陷入火海,場面同 911事件一樣咁震撼。


火災發生後大廈內 3萬人慌忙逃生,可惜因求生無門,最豪華嘅摩天大廈,轉眼間變成人間煉獄。




話明係災難片,消防員勇救市民嘅場面梗係唔少得。由於導演堅持用真火拍攝,所以拍攝期間演員吸入唔少濃煙,搞到頭痛兼喪咳,拍呢套戲真係勁辛苦。 

孫藝珍怨濕身


飾演餐廳經理嘅孫藝珍,原本諗住照顧住客金相慶個乖女,一齊度過平安夜,就喺最幸福一劇,災難降臨。

而一幕講到,因摩天大廈的大火超高溫,為防止大廈即時倒塌,需要排放水箱內的水降溫,電影公司為製造水浸大樓效果,於是動用 6部抽水機、 4部吊車,合共 100名工作人員,花 6日時間拍攝。而當災就係女主角孫藝珍,因為每次導演嗌 action,都有 5噸水撲向她,搞到她勁抱怨:「每次被幾噸水由頭淋到落腳,因為當時天氣好凍,真係凍到打冷顫,所以拍攝期間食好多嘢搞到肥晒。」不過《火》片於韓國勁受歡迎,而孫藝珍亦憑此片翻 hit,辛苦絕對值得! 

金相慶同孫藝珍一齊逃生,但因金相慶不幸墮入升降機內,唔只險象橫生,仲搞到佢哋失散,睇到都戥佢哋心噏。





《火海 108》


上映日期: 1月 24日 

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()