王菀之和王祖藍睇戲,據知兩人曾考慮加插親熱戲,但最終因不想影響二人的單純愛情感覺,故最終刪掉。

真面目

高登女神 《老表》剩女 王菀之豪放叫床

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

首週播映 嘅《老表,你好 嘢!》收到 70多宗投訴,有人鬧即有人睇,上週平均收視 30點,最高 33點。除 咗王祖藍好笑,劇中女角長腿教主萬綺雯繼續防腐, 230磅肥妹「細細粒」(陳嘉佳)亦夠晒可愛。
而劇中第二女角王菀之首拍劇,即被網友讚好戲唔造作,原來純情王菀之為練好戲,曾在舞台劇上飾演豪放 OL、甚至公然在舞台上叫床,如果現實一樣豪放,王菀之就唔使揸住層 2,000萬豪宅都仲係剩女喇!

呢期日日見 33歲王菀之,食住〈留白〉攞「金曲金獎」餘威,上週日( 20日)又 喺港台頒獎禮攞兩獎,咁 啱有份 孭飛 嘅《老表,你好 嘢!》播映,劇中飾演郭晉安細妹、搞笑得 嚟演出亦唔造作,最緊要係連把雞仔聲都收埋!


《老表》中王菀之一改雞仔聲,網友讚佢做得好,原來全靠舞台劇苦練過。


王菀之在舞台劇《 I Love You Because》中飾演豪放 OL,更因此俾王祖藍睇中邀請到無綫拍劇。

舞台劇練戲


《蘋果日報》圖片

10年跟張敬軒首次拍音樂舞台劇《柯迪夫》,令她出鏡時識得減低刺耳雞仔聲。 

疑似相睇




上週四( 17日),王菀之同父母睇完江樺嘅周年音樂會,就同父母喺停車場等車,其間四眼男一直傍實身邊,更同王父母有講有笑。 

四眼男殷勤




四眼男被指全程𥄫實王菀之,似乎對王菀之好有興趣。 

父母介紹




有指現居於將軍澳領峯的王菀之父母,對四眼男讚賞有加,更主動介紹給女兒認識,睇嚟兩老好恨嫁女。 

苦戀唔開心


繼無綫《勁歌》攞「金曲金獎」後,週日王菀之又於港台《十大中文金曲》頒獎禮中獲得十優歌手兼「金曲獎」。

首次拍劇演出就有成績,原來只因王菀之舞台劇經驗豐富。其中在 11年 5月同梁祖堯、湯駿業等拍舞台劇《 I Love You Because》,王菀之更獲香港舞台劇獎提名最佳女配角。而劇中王菀之飾演一名豪放 OL,教女性要尋找男伴先搵到自己的 Mr. Right,劇中王菀之除了跟湯駿業有床戲外,在二度加場時,更特別加插叫床聲音效果,王菀之當時亦說:「開頭都會尷尬,但原來家人好期待,如果我操到好似焦媛咁 fit,都唔介意戴 bra上陣!」
舞台劇做豪放女,但現實中,揸住層 2,000萬灣仔新豪宅尚匯的王菀之,現實感情卻一片空白,除了 09年被本刊影到跟 6呎型男一齊步出香閨外,據知先後試過𥄫中同志 MV名導莊少榮、亦曾跟現為人夫 嘅音樂監製馮瀚銘,糾纏不清。上週四( 17日)王菀之同父母一同出席歌唱老師江樺的周年音樂會,其間有位四眼男貼身服侍,更同王父母有傾有講,疑似相睇。上週日( 20日)王菀之出席港台頒獎禮表示:「王祖藍之前睇過我舞台劇,之後就打畀我邀請我拍劇,我本來都好緊張㗎,但係聽到有張繼聰就定啲,雖然係電視劇,但出嚟效果都幾舞台劇!」拍劇有成績,但王菀之講起愛情就好無奈說:「近排感情冇着落,因為之前唔開心,之前結束 咗一段關係,我單身但唔急。」 

情路兜轉


33歲王菀之感情一直低調,最多都係同張敬軒傳煲水緋聞,咁耐係同高大男拍拖斷正過,但據知她原來多次投入感情,可惜全冇下文。

唯一斷正




2年前王菀之跟高大男一齊於干德道寓所離開,其間高大男更幫她扶正眼鏡,可惜二人始終分手收場。 

監製拖拉


左起
音樂監製馮瀚銘
歌手王馨

據知王菀之曾跟她的音樂監製馮瀚銘多次離合,最終馮卻跟前歌手王馨結婚。 

錯愛導演


左: MV導演莊少榮

早年王菀之亦曾暗戀 MV導演莊少榮,但據知莊原來是同志,王菀之癡心錯付。 

2,000萬豪宅揸手


王菀之 33歲女, 11年已經買了一層價值 2,054萬的豪宅尚匯,更為了這層豪宅,不惜放了購入未夠 1年的牛池灣新樓峻弦,雖然帳面有 9萬賺,但扣除稅項雜費,實蝕起碼過 10萬,加埋她父母的兩層將軍澳日出康城領峯單位,王菀之供樓條數好襟計,週一王菀之亦說:「供樓梗係辛苦,要放咗峻弦先供得起新嗰層尚匯,咁樣安全啲,屋企人嗰度(領峯)都要供㗎,成家人眾志成城囉,其實做呢行俾大家想像中賺錢難好多,都係靠拍多啲廣告或者接騷咋。」


領峯
父母持有兩個的領峯 1,309呎單位,買入價每個 774萬,現已升值至約 850萬。


尚匯
王菀之 11年 4月買入灣仔尚匯一間 964呎單位,當時造價 2,054萬,單位要年中才入伙。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂突發組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()