FACEweekly

2.24出戰 天生跑步狂劉心悠

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

被高登巴打冠以「心悠 BB」更入圍十大女神的劉心悠,被筆者再提起即表示自己對「 BB」一名怕怕,不是因為知道魯芬的排名比她高,而是覺得自己快 32歲,年紀唔細再叫「 BB」真的有點「 too much」。已踏入適婚年齡,但心悠完全沒有想過給自己一個家,給她一點時間,就是跑! 2013剛開始,這位馬拉松常客決定操 fit自己,目標 1小時跑完 10K,即問心悠點準備將於 2月 24日舉行之渣打馬拉松!

主演國內電視劇《步步驚心》紅到拍續集,點抽時間練?




今年我覺得第一件要做的事就是跑步,很好彩,剛好新戲(暫未能公開戲名)的拍攝檔期延遲,加上《步》劇續集還在洽談中,所以有更多時間練跑。可能上天知道我好想跑,所以給我機會!上年不夠時間,不夠集中所以 handle不了更快的時速;現在可以定期練,每星期 3次,希望可以 hit到 1小時 10K,當是'13的好開始! 

最鍾意一個人跑睇日出定一班人?


第 5度挑戰馬拉松的心悠去年以 1小時 17分比’11成績快 15分鐘。

我通常會夾 friend的時間,因為大家要工作所以多數都是夜晚跑;以前試過未天光去跑,大部分朋友只叫我加油,只得一個同我一樣癲癲哋的朋友陪我,不過跑到見到日出,覺得好完美,心情好靚!其實我覺得自己都幾似 Forrest Gump,由初初一個人跑冇人理,到𠵱家 6個人一 team跑,好開心,我歡迎再多點人 join! 

跑步時聽甚麼歌?




我有個戰術,就是分階段聽不同類型的歌如 Jazz到 Pop,一開始不能跑太快,所以我會揀慢歌,到身體暖了;中後段因為會開始懶,會轉聽快歌,最近最愛聽 Christina Arguilera的〈 Bound to You〉,可以 keep住速度。 

贊成日日跑 10K嗎?




上幾個月在內地拍劇《土地公土地婆》同男演員陸昱霖傾開跑步,他日日跑 10K,好恐怖呀!我覺得最緊要享受過程,不用日日跑,健康就開心。我覺得跑步最緊要是意志力,我去運動場跑步,通常跑 18個圈左右,以前 5個圈就會想偷懶,現在到 15個圈才會,身體習慣了就可以跑長一點,一步一步慢慢來吧! 

撰文:蔡佩儀
化妝: Annie G Chan
髮型: Eric Chow@Xenter
服裝提供: adidas( 2730 0157)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()