啱啱舉行完嘅金球獎頒獎禮中, Jennifer攞影后獎時,寸爆話:「我擊敗咗梅麗史翠普!」之後被插冇大冇細。最近 Jennifer澄清,呢句說話其實係高蒂韓主演嘅喜劇《大婆俱樂部》裏面嘅台詞,並無寸梅姨意圖。細路女,記住以後要慎言啦!美聯社圖片

西面

Jennifer Lawrence寸爆女主角

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

年年荷里活有大把女星爭住上位,講到 2013年必爆女星肯定係啱啱憑喜劇《失戀自作業》,捧走金球獎喜劇/歌舞片組影后的 Jennifer Lawrence。
今年只得 22歲的 Jennifer,唔只拍動作、科幻片瓣瓣掂,演喜劇仲演到攞影后。繼金球獎後,嚟緊 2月尾更憑住《失戀自作業》角逐奧斯卡「最佳女主角」,分分鐘一箭雙鵰。不過影后其實寸到爆,唔只做學生時睇唔起同學,最近喺金球獎更大口氣話自己擊敗做得佢阿婆嘅梅姨,作風似足 G.E.M.。

年僅 22歲的 Jennifer Lawrence,出生於美國肯德基州路易維爾一個小康之家,爸爸開水泥建築公司,而媽媽就經營兒童營地。自細已唔使憂柴憂米的 Jennifer,細細個已發明星夢, 14歲已叫父母帶自己出紐約搵經理人公司簽自己做明星。


《失》片中, Jennifer死老公, Bradly失婚,搞到精神有問題,由於 2人情緒起伏大,有大把機會發揮演技,所以 2人同時被提名角逐奧斯卡影帝及影后。


片中 2人原本係歡喜寃家,但自 Bradly見到 Jennifer剝衫後,即開始心動。

奧斯卡影后大熱


06年 15歲的 Jennifer,先於美劇《神探阿蒙》等做大茄,上年演《肌餓遊戲》先開始多人識,但真正威畀人睇係 2月中香港上畫的喜劇《失戀自作業》,講述 Jennifer喪夫後卻遇上老婆走佬的 Bradly Cooper, 2個精神有問題的男女,由最初歡喜寃家,最後一齊重新振作的故事。
由於 Jennifer演繹的角色又放蕩,兼且情緒起伏大,所以發揮機會多,難怪打低老戲骨梅麗史翠普,成為金球獎喜劇/歌舞片組「最佳女主角」。


Jennifer唔只有演技,仲有身材。 5呎 7吋半的她,擁有 36C、 26、 35導彈身材,未紅前曾影過唔少水着相騷 quali!(網上圖片)


Jennifer上年打低 Chloe Grace Moretz演出有美版大逃殺之稱嘅《肌餓遊戲》,飾演殺人遊戲參賽者,而喺去年已憑此片獲 MTV Movie Awards嘅「最佳女主角」。


前年, Jennifer於大片《變種特攻:異能第一戰》中,就飾演未變奸嘅妖后一角,戲中 Jennifer大部分時間全裸演出,重要部位只用碎石同顏料遮掩,身材一覽無遺。

笑同學死蠢


戲中 Jennifer大脾氣兼口衰,真人其實一樣寸爆,原來當年 Jennifer為咗拍戲,自己發憤讀書,卒之 16歲已高中畢業,比同齡學生早兩年,有說 Jennifer恃住自己聰明,經常笑同學係笨蛋, 3年前拍《凍死骨》時,更試過教導演做戲,唔怪得最近金球獎攞影后時, Jennifer就寸爆話:「仲使講……我擊敗咗梅麗史翠普呀!多得你哋助我遇神殺神,今日先可以企喺度。」於《失》片其實演番自己,唔怪得入形入格攞影后啦!

有身材,個樣又上鏡嘅 Jennifer,一直成為大雜誌如《 Vanity Fair》及《 Interview》寵兒,經常搵佢影封面。





攞獎前掟煲


攞獎做影后嘅 Jennifer事業得意,可惜愛情失意。原來 Jennifer 10年前拍《變種特攻:異能第一戰》時,就同戲中拍檔 Nicholas Hoult撻着,起初梗係糖黐豆,但由上年開始, Jennifer開始上位,有指 Nicholas因自覺地位不及女友而自卑,最後於金球獎舉行前提出掟煲, Jennifer唔知係咪受失戀刺激,所以上台攞獎先亂講嘢。不過最近又傳出 Jennifer竟然同 Bradly Cooper假戲真做撻着, timing咁啱似係煲水宣傳多啲喎!
前年 Jennifer同 Nicholas因拍《變種特攻:異能第一戰》而撻着,最初兩人經常被影到攬埋一嚿嘅親熱照,但最近因地位懸殊搞到分手,可惜!


(網上圖片)



撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()