FACE周刊第296期

分秒必爭入選Jeana:出鏡兩秒我當贏

“一代宗師”上映一星期狂收1200萬(國內更已過 
8萬蚊做妓女,難怪非無線族類但仍有兩秒鏡頭的Jeana囂說:“有兩秒我當贏咗!”

出名慢工出細貨慨王家衛拍“一代宗師”用咗17年時間。主角梁朝偉,章子怡,張震為拍呢套戲,練足3年功夫,n作者:詹新平,2003年第02期淺八極拳練到攞全國八極拳冠軍,就知上載者導拍片幾認真。


何佩瑜
渠叫我唔好似砵蘭街嗰啲。


出鏡1秒
梁政珏
導演(王家衛)教我撥扇!


冇份出鏡
李綺雯
預咗見唔到我!有得拍已經開心!

3姐仔入選


衛咁夾。

了。

姣誇即出


王家衛出名仔細,每次開工打燈都用上10小時,每一個鏡頭都一定親自拍攝,事前亦會同演員溝通。

最終3位無線姐仔及Ø靚模Jeana成功突圍做藝伎,為期一個月拍攝期,實則開工只有10天,不過每人有8萬蚊酬勞勁好報酬。而不用開工 慨衫都系張叔平親自修改,飾物亦系由張叔平親手戴上。有份演出 8萬嗎?“有1秒出鏡的梁政珏則說:”估唔到有1秒囉,上載者導演好好人呀,佢仲教我點樣撥扇!“至於最後亦有份出鏡兩秒慨 6分鐘,張智霖有6秒,我有兩秒出鏡,我當贏咗!“

TVB 
被大軍

據知10年7月,無線有十幾人去“一”片面試,但最終只有 Jeana竟然入圍,唔通真系有演技嗎?


龔嘉欣


姚子羚
出來


陳爽


朱璇

爆王導獨門導技

王家衞貴為國際級大導演。除咗拍攝手法脫俗,原來亦有好多特別習慣。偉仔、章子怡唔只有動作替身,就連打燈都要有替身,咁有派頭,唔怪得啲大星都咁肯俾王導任舞啦!

打燈替身

動作替身就聽得多,王導首創「光替」,意思係試燈替身。如偉仔嘅「光替」,會先着偉仔嘅戲服,除咗被燈光師打燈,更要講對白,做戲,對打,等工作人員準備好晒,真身偉仔先埋位,完全唔騷擾大星入戲。

20副導候命

王導資金雄厚,連班底都勁過人。平時拍戲只得一兩個副導演,但王導就將每個工作細分,單係副導演就有 20個。每人負責不同崗位,而且王導片場內從不鬧人。即使未開拍前現場好嘈,王導只會繼續望住鏡頭,然後講:「其他人唞唞先。」就自動有人幫手清場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()