鄭裕玲(嘟嘟)同廖碧兒兩個感情遇過挫折嘅女人,噚日去到演藝學院欣賞三度公演嘅舞台劇《一屋寶貝》,另外撐場嘅仲有黎瑞恩同汪明荃等。呂方最近接受訪問時,直指話以前同嘟嘟拍拖嗰 16年好似坐監咁,報道出街後唔少人替嘟嘟感到唔抵。

放大圖片
嘟姐同呂方拍咗 16年拖,估唔到男方最近接受訪問時話期間似坐監。資料圖片

嘟姐同呂方拍咗 16年拖,估唔到男方最近接受訪問時話期間似坐監。資料圖片

放大圖片
廖碧兒話冇睇陳豪拒接收佢嘅報道,仲話自己有嘢拍,大把廣告客支持。

廖碧兒話冇睇陳豪拒接收佢嘅報道,仲話自己有嘢拍,大把廣告客支持。

廖碧兒自吹有客撐

噚日記者問嘟嘟關於呂方嘅問題時,嘟嘟起初仲大方話:「都預咗你哋會問呢啲,我自己都想講下。首先恭喜呂方演唱會成功先,我哋都分開咗咁多年,唔想每次有乜問題都搵番對方問,已經分開咗三年喇,總之祝福佢演唱會同感情都有好發展,我做咗呢行咁耐,明白大家已經當我係朋友咁關心我,大家唔使擔心我,以後私人嘢唔再回應喇!」但當記者再追問嘟嘟對呂方嘅「坐監論」睇法時,佢即刻唔耐煩話:「咪講咗私人嘢唔答囉!」同樣情場失意嘅廖碧兒,就話冇睇過陳豪拒「回收」佢嘅報道,佢仲笑住話:「所有報紙雜誌我都冇睇過,家只係專注喺工作上,新一年希望開開心心,嚟緊我會出 trip幫 TVB拍嘢!」問佢會唔會因為形象差而被飛出力捧名單上?佢即死撐話:「廣告客戶一向都好支持我!」


嘟姐明知記者會追問舊愛呂方嘅坐監論問題,不過最終都係話私人嘢唔答。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()