Beauty Hunt

師妹你好嘢 王梓如 Ayu 關莉莎 Asa

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

DaDa(陳靜)憑《低俗喜劇》由𡃁模變成演技派,同門師妹個個勁羨慕,同為經理人施念慈「 DaDa師妹」 Asa(關莉莎)及 Ayu(王梓如)亦食住師姐個勢,兩人以全新形象出道,希望照抄師姐成功路。
Asa& Ayu兩人身高三圍都一樣,所以被公司安排以孖妹檔示人,之後無論出騷、唱歌打碟都係二人行,做唔做到 DaDa成績未知,不過起碼叫有個新嘗試囉!




左起

王梓如 Aya
年齡: 21歲
身高: 163cm
三圍: 32、 23、 33 興趣:行街、唱歌、看電影
喜愛音樂:韓文歌、 G-Dragon〈 One of a Kind〉

關莉莎 Asa
年齡: 23歲
身高: 163cm
三圍: 32、 23、 33 興趣:跳舞、旅行、煮嘢食
喜愛音樂:快歌、 BIGBANG〈 Tonight〉 




Asa& Ayu與 Iris(鍾采羲)、 Celia.K(郭穎兒)等同門姊妹及《一路向西》的張建聲一齊拍微劇《女生公寓》,成班自己友,難怪兩人話拍得好開心。 

其實 Asa( 21歲)& Ayu( 23歲)唔算新人,不過之前同其他同門姊妹如 Iris(鍾采羲)和 Monna(林宜芝)等組成打碟組合《 Voodoo Girl》,主攻內地蒲場,大家應該見過都唔認得,如今兩人終於可以抽出變成二人組合,焦點自然集中好多。兩人自信說:「呢一年公司要我哋裝備自己,學唱歌、跳舞,仲學埋韓文。我哋在公司中資歷較淺,加上外形相似,所以公司將我哋兩個 group埋一齊發展,希望做到新 twins啦,想有當年阿 Sa、阿 Gil feel。之前我哋拍咗套微劇《女生公寓》,希望遲啲都可以有師姐 DaDa嘅成就,佢其實都只係大我哋一兩年,但佢好有大姐姐 feel,見面時都一定會過兩招畀我哋,教我哋好多嘢。」

Ayu愛拍戲


有「嫩版薛凱琪」稱號的 Ayu自稱拍戲好滿足:「我自己好鍾意 Fiona(薛凱琪),俾人咁叫我都好開心,細個有想過做空姐,自中學開始就做 model直到𠵱家,拍完套微電影後,愛上咗做戲,雖然我哋走青春路線,不過如果有好似《低俗喜劇》咁嘅劇本,都唔介意有少少性感嘅,真心希望可以好似 DaDa被人認同。」





Asa要跳舞




至於「縮水楊丞琳」 Asa,則話自己原來最愛跳舞,偶像係台灣舞姬蔡依林:「可能我畀人感覺嬌滴滴,所以似楊丞琳,而我自己就想似 Jolin(蔡依林)多啲,好似佢跳舞咁勁,好彩中學開始跳 jazz及現代舞,𠵱家學起上嚟都易上手,希望遲啲喺唱歌跳舞方面有一番作為啦!」 

採訪、撰文:魏紫嫦
攝影:葉曉明
化妝及髮型: Lilian、 Hazel、 Mak Tung
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Snidel

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()