拎住本英文書扮深情 嘅馬明,又的而且確幾入戲,唔怪得唔少港女俾佢電暈。

FBI

馬國明深情 chok

2013年01月23日 ~~ 第296期 Face

據聞無 綫要力捧做今年視帝 嘅馬國明,今年至少有 2套劇播出,遲吓仲開拍《 On Call 36小時 ll》,最快播 嘅有情人節前播映嘅單元劇《戀愛季節》,同視后胡杏兒做情侶。

上週三,馬明為《戀》拍攝宣傳短片,杏兒因為喺深圳拍內地劇未有現身,馬明亦冇對白,導演只係叫佢 chok住扮深情男就得! chok唔慣 嘅馬明都交足戲,好快就拍完收隊,難怪台前幕後都勁 冧馬明啦!


上年開鏡當日,胡杏兒同 Bosco仲未分手,馬明仲講笑叫 Bosco探班,估唔到唔夠 1年就……,天氣真係不似預期。《壹週刊》圖片


宣傳片要講馬明望到隔籬枱一對情侶,男方突然向女方求婚,馬明羨慕得來又有啲感慨,唔知佢個人係咪諗緊緋聞女友朱晨麗呢?

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()