潮𡃁便當

抵食大閘蟹套餐即時 check in

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

最近在湖南長沙,一名女子僅用保鮮紙蓋體,抗議內地互送大閘蟹之歪風。
撇除送禮一說,傳統中秋過後,又是大閘蟹當造季節,以往,吃大閘蟹是有錢人專利,但時至今日,已變得愈來愈普及,豐儉由人,市面仲推出各式套餐,一個價錢食齊幾樣嘢,今期就帶大家一齊 check in!

樂雅軒  3層米網盞夠特別


前身為 YMCA的城景國際酒店,中菜廳樂雅軒幾乎每年都會推出大閘蟹套餐,今年一個八餸大閘蟹套餐有肉有菜有湯有薑茶,最低消費$328一位。除了重點必食的紫蘇葉蒸大閘蟹及蟹粉雜菌米網盞之外,選用阿拉斯加的蟹肉絲、豆腐、萵筍以及話梅碎煮成的玫瑰話梅蟹肉羮,酸酸甜甜,味道清新,有別一般湯羮,同樣值得一試。


以 3層米紙慢火炸成,唔似一般餐廳用春卷皮,更鬆脆持久,配合蟹粉、蟹籽以及用雞髀菇、鮮冬菇和白菌炒成的雜菌一齊進食,汁香四溢、爽口鮮味,絕配!


冰震皇帝鮑片以碎冰坐底,加入檸檬汁、生菜及青瓜絲,特別開胃。


呢個蟹肉羮仲會加上幾滴玫瑰露帶出香味。


蛋炒飯炒得粒粒分明,巧妙用上蝦仁蝦乾,入口鮮香,加埋大白菜粒,好好咬口。

菜式數目: 8款


Menu
冰震皇帝鮑片
蟹粉雜菌米網盞
玫瑰話梅蟹肉羮
紫蘇蒸大閘蟹( 1隻 5両)
仙骨湯津膽浸斑球
黑松露醬遼參炆雞
雙蝦菜飯
圓肉桂花薑茶
$328 1位起
餐後點評:以酒店餐廳來說,$328價錢菜式選擇算係多。


桂花薑茶同飲花雕作用差唔多,食完蟹,飲番口加咗龍眼肉嘅老薑茶,即時暖胃。

樂雅軒
地址:油麻地窩打老道 23號城景國際 1樓
電話: 2783 3286
營業時間: 11:30am-3:00pm; 6:00pm-11:00pm 

鴻星海鮮 花膠絲蟹粉翅夠足料


鴻星年年都會推出大閘蟹套餐,未到中秋已經日日有人問,今年大閘蟹套餐兩位起$365,一個人有三隻蟹,兩皇一后,仲係足 5両嘅江蘇大蟹添!套餐仲包括加咗花膠熬煮的蝦仁蟹粉翅,杰杰哋,唔似坊間蟹肉魚翅羮又淡又稀,一睇就知足料。




點先為之靚嘅大閘蟹?聽鴻星的高級廚部何師傅講,腳毛呈金色,就係好嘢!


原來食大閘蟹都分次序,通常會係公蟹、母蟹、公蟹咁食,因為公蟹膏較甘香,較滑,母蟹膏較結實,等味道可以隔一隔。


松露炒帶子加入蒜蓉、乾蔥去炒,蒜香十足。


飄香臘味飯臘肉多到唔使錢咁,一咬成口臘味香,好滿足!


大閘蟹性寒涼,多吃對身體不好,花雕就可以幫助驅寒,甜甜哋,佐大閘蟹食啱晒。

菜式數目: 8款


Menu
江蘇大閘蟹(每位 3隻•兩皇一后• 5両)
蘇杭雙秀(翡翠珍珠脆及芝麻海白菜)
蟹粉蝦仁羮
松露炒帶子
蟹粉小籠包(每位 1隻)
飄香臘味飯
精美甜品(視乎當日甜品而定)
廿年花雕皇或橙汁(每位 1杯)
$365 2位起
餐後點評:價錢超值,餸菜款式多達 8款,每款以蟹命名的菜式中間,都會以其他菜式分隔,最後仲會送埋甜品,好圓滿。




鴻星海鮮酒家
地址:灣仔港灣道 8號瑞安中心 1樓
電話: 2628 0989
營業時間: 10:00am-11:00pm 

知味舍 特色江南小菜夠特別


位於銅鑼灣樓上店的知味舍,面積僅千餘呎,但環境清靜,名人好似郭富城、張震等都去。乘着大閘蟹當造,知味舍的四位用大閘蟹套餐,盛惠$680,即除開每人$170,除了食到陽澄湖大閘蟹,還可享用由上海菜心整成的「萬年青拼熏蛋」以及用杭州辣椒及杭州茄子炒成的小菜,小菜式大心思。


「萬年青」即上海菜心,由店主專誠從上海訂貨,入口較爽;熏蛋熏至啱啱熟,蛋黃液中帶膏,入口甘香即融。


東坡肉跟夾餅的餅皮由店主親自用麵粉搓成,厚度適中,包埋東坡肉一齊食,肥而不膩。


辣椒茄子全部來自杭州,但辣味溫馴,唔怕食到噴火。


雲吞一般都以湯浸為主,但此生煎菜肉雲吞卻用煎的方法,點埋醋食就更佳。


特選來自江浙一帶,包括陽澄湖及太湖的大閘蟹,冇花冇假,品質有保證。

菜式數目: 5款


Menu
清蒸大閘蟹 3隻(一隻 3両半)
萬年青拼熏蛋
東坡肉跟夾餅
杭椒茄子
生煎菜肉雲吞
$680 4位用
餐後點評:菜式特別,地方骨子,店主不時逗客人談天,充滿人情味。




知味舍
地址:銅鑼灣渣甸街 50號渣甸中心 8樓
電話: 2881 6333
營業時間: 11:30am-3:00pm; 6:00pm-10:30pm 

中華紅之寶 大閘蟹膏爆晒 黄


食大閘蟹套餐,有人鍾意多元化,大閘蟹之外,有魚有肉更好,但有人就鍾意蟹到底!中華紅酒家的套餐三寶都圍繞蟹,絕對滿足蟹迷需要。由於大閘蟹生性頑皮,烹調時會不停掙扎,影響肉質,所以必須以猛火去蒸 15分鐘,確保肉質保持高水平。


清蒸大閘蟹蟹膏黃澄澄,色澤吸引,入口鮮味甘香、十分嫩滑。


蟹粉翅方面選用青片翅,翅身不會太長,而且刺針密,滑嫩有嚼勁。上湯仲加咗赤肉、老雞同金華火腿燴煮而成,味道濃郁。


採用蟹粉及鮮豬肉為餡料,每隻小籠包均由師傅親手包成。



菜式數目: 4款


Menu
大閘蟹粉翅( 1位)
蟹粉小籠包( 1個)
清蒸大閘蟹( 1隻 5両)
冰糖老薑茶( 1杯)
$238 2位起
餐後點評:提供 3款菜式,對於喜歡淺嘗即止的朋友也可。




中華紅酒家
地址:尖沙咀加連威老道 94號明輝中心 1樓 101-105號鋪
電話: 2367 0038
營業時間:星期一至六 11:00am-00:00am;星期日: 10:00am-00:00am 

撰文:梁智欣
攝影:顏青瑋、葉曉明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()