婷婷另起爐灶自組公司,亦刮走王晶公司的前職員 Anna(左一),過檔幫佢手接 job,上星期婷婷出席活動, Anna都 mark到實。

FBI

霆鋒揼水 婷婷開公司捧自己

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

滿約王晶嘅「影王朝」之後,有傳謝婷婷會簽英皇,不過婷婷轉頭就即刻否認,話傾都未傾過,仲放聲氣話希望再簽其他經理人公司。鬼咩?之前拍 咗《猛鬼愛情故事》同《絕色武器》 2部片,話就話係女主角,但上 咗都冇人知,票房亦唔掂, FBI聽聞婷婷其實係想自己開公司,當然係鋪王阿哥謝霆鋒打本啦!實行肥水不流別人田。

FBI仲八到如果有品牌活動,婷婷依然會透過王晶公司嘅前職員 Anna接洽,但講到要簽約做代言人呢啲工作,婷婷就會由自己嘅公司搞掂。對於自組公司,婷婷懶神秘︰「將來 嘅 嘢冇人知,有機會就要試吓,開唔開公司就遲 啲先講。」


雖然安志杰 嘅助手屬於中國星,但最近都有幫婷婷手,實行一個助手兩份用。


09年婷婷簽約王晶係威係勢,可惜雷聲大、雨點小,發展一般。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()