Girl in Summer

東莞的森林 陳嘉桓

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

以 43吋長腿橫掃電車界的女神陳嘉桓( Rose),自從發生橫店狼爪事件後,似乎靜咗好多,查實女神工作冇停過,上半年周圍飛,先後到過沖繩拍旅遊特輯、又到過法國康城行紅地毯,寓工作於娛樂。
四海為家忙拍戲,嘉桓 BB現正於《一路向西》重地東莞拍古裝新戲,佢話唔怕遇狼,但最怕食到假嘢,短短 2星期已瘦咗 10磅,陰功豬!

互動片段

嘉桓 BB扮靚秘技





年齡: 19
身高: 5呎 9
三圍: 33、 25、 36
最愛:三隻愛犬 

最怕食錯嘢




曾經在內地遇狼,最近又要在夜遊事業的重地東莞開工, Rose話:「其實我都唔敢一個人出去,要去都成班人一齊,不過都係出去食吓飯,我唔敢亂食內地嘅嘢,怕食到假嘢呀!就算劇組啲飯盒都唔敢食,我只係食啲菜同飲湯送飯,所以瘦咗 10磅。」 

19歲做阿媽




隻身踩入東莞,斯斯文文的陳嘉桓,於新戲中未夠廿歲已經要做人阿媽:「今次部戲叫《少年英雄》,我要演阿媽嘅角色,真係好大挑戰,我好鍾意小朋友,對住佢真係以為自己做咗阿媽!」 

採訪、撰文:張佩姍
攝影:范仲良
髮型、化妝: Brighten Up make up and image
服裝: snidel
形象: Bryan@The Flaming

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()