DC解碼

自拍十番勝負  Olympus E-PL5

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

Olympus Pen系列向來係小龍女至愛無反相機,小白機輕身可愛,啱晒去旅行潮影感性 snap,家吓佢部新機 E-PL5更決心引埋自拍港女出機!
呢部新機唔只有 180度前翻自拍 touch screen背芒,仲獨有間歇式 10連拍功能:按一下快門,相機就會自動 1秒 1張、連拍 10張,夠晒時間畀香港女仔耍晒成套自拍絕學「港女十式」,放上 fb必勝!

互動片段

試玩 E-PL5


試玩自拍十式


玩無反無非想相片畫質高又有風格。 E-PL5技術未必係業界最勁,但真係從用家角度出發,好似佢一貫強項 Art Filter,新機多達 39款,對女仔嚟講可能仲吸引過大光圈、淺景深。
此外,佢冇同其他廠鬥「 1秒 X格連拍」,反其道而行玩慢速連拍,將篤芒翻向前,對好位再篤吓芒作人臉對焦,佢就會開始連拍多達 10張相片,每張相片間仲有 1秒間距畀你轉甫士,影團體合照可以多幾張揀,唔怕有人合埋眼、冇望鏡。睇番左版試相,對焦的確係快而準, model郁過都一樣影到對眼夠 sharp。




將芒翻向前,用手指點吓自己個樣,就會對焦並立即拍照,十分聰明。記者用支 14-42mm kit鏡試玩,發現佢唔係太 wide, hand held自拍, 4個人已經好盡,伸直晒手都只可影大頭。


連拍數可自選 1至 10張(紅圈),每張相間有 1秒時間可換甫士,但影到一半係唔可以停,要影晒為止。

Art Filter連片都玩埋!


新機加咗兩款 Art Filter,一如既往連拍片時都可以用埋,更加咗「 Art Fade」功能,進入拍片模式時,未錄影前按 Fn掣就可入 menu,設定第 1種濾鏡,之後開始拍片,拍到一半可再重複再開 Art Fade menu,揀第 2種特效,影片就會自動由 A效果漸變到 B效果。記者試玩覺得效果同概念要讚,但用起來嘅設定唔係咁就手,否則真係會用上癮!


按 Fn掣選拍片 filer,操作鍵集中於右手邊,建議配埋三腳架先玩。


Art Fade試片
記者試片時就試玩由 lomo綠色 tone變做黑白粗粒菲林,漸變時會有啲重疊鬼影,揀一啲對比強烈嘅效果,好似由彩色變黑白,用來拍下保育舊樓風景都幾型。(條片可以喺今期網上版睇番)






相片新 filer:水彩畫
有得揀 1、 2兩種濃度、試玩覺得只啱風景同死物用,人像用咗連樣都唔見埋。


相片新 filer: Monochrome
有多種色調選擇,推到佢啡啡哋,幾有懷舊 feel;又可以 tune到佢少少粉色。

機身解構


新機仲改用全新「 FAST對焦系統」,對焦點數量不變但精確度加強,大大將連拍數升到 1秒 8張,同時又有 3”翻芒觸屏操作,篤吓自己個樣,就會對好焦、按埋快門,我阿媽未必舞得掂,但香港女生一定即買即玩,唔使問人。


機身唔再玩金屬,反而輕番,加上再到 Pen源自菲林機年代嘅流線機頂設計。




手柄防滑墊仲可拆可換色,仲有相應圖案嘅 kit鏡 lens cap送, girly!(首批跟機送 1套,將推出其他套裝)

Olympus E-PL5 SPEC.


像素: 1,605萬像 Live MOS感應器
處理器: TruePic VI
ISO: 200至 25600
拍片: 1080p Full HD
記憶: SD咭
屏幕: 3”觸控 46萬色 LED
體積: 110.5× 63.7× 38.2mm/279g
售價:黑/白兩色機身,連 14-42mm鏡頭套裝$5,990
查詢: 2376 2150( Olympus)

升級用家新目標大光圈 DC


愈來愈多人唔再喜歡玩換鏡,覺得帶咁多器材出街超煩,大光圈 DC仔又食到呢個 market,有番多少出路。好似 Canon部 G15,就玩到 f/1.4。回想 2010年, Olympus有部少女×阿伯拍廣告嘅 f/1.8大光圈 DC ZX1,賣得唔錯。 OM仲決定將呢類唔換鏡、半專業級 DC改名為「 Olympus Stylus」系列,首作就係大眼仔第 2代 XZ-2, f/1.8大光圈不變,仲有埋翻芒,光圈轉環用途唔只係對焦、收光圈,按一下轉換掣更可以控制其他操作,操作性強了不少,不過我就覺得部機 man咗,唔知會唔會趕走少女客呢?


機身嘅防滑柄可拆走,同時廠方仲會出黑色以外嘅防滑柄+皮套(皮套見主圖,未定價,跟機只有防滑柄冇機套)。




佢個芒就唔可以翻向前面,但一樣可以篤芒操作。


機邊有個 fn2推捍(紅圈),推一推就可以轉個 focus ring的功能。


試相
f/1.8大光圈果然有料到,而且微距可以隊到勁埋,你睇 focus外嘅花草全部 blur晒。




Olympus Stylus XZ-2 SPEC.
像素: 1,605萬像 Live MOS感應器
鏡頭: f/1.8-2.5, 6-24mm( 28-112mm)
記憶: SD咭
體積:正式未公布
售價:售價未定(約$4,500)、 11月發售。 

冇反面 E-PM2


上代 E-P 3代系列新增 mini版 E-PM1,機身最細冇乜掣,反應似乎唔多好。今次呢架 E-PM2為簡化生產,其實只係冇翻芒嘅 E-PL5,規格完全一樣,卻更薄更細。(售價未定,約$4,900)





駁埋 iPad過相


相機 WiFi都係大勢, E-PL5同 E-PM2雖冇內置 WiFi裝置,但已對應 Toshiba廠嘅 FlashAir WiFi SD咭,呢張 8GB咭(約$650)可以經 WiFi駁 iPad過相, 10月時 OM仲會放自家軟件上 App Store,可執相同社交分享。


裝咗 WiFi SD咭就要入 menu做設定,加上 10月尾於 App Store上架嘅 O.i.share軟件,可執相同 post上網。



撰文、攝影:鍾世傑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()