《怪誕復活狗》講主角維特同愛犬 Sparky嘅人狗情。原來添 sir將自己嘅亡犬 Sparky投射喺電影中,佢話睇試片時,諗番起愛犬都想喊。

西面

怪誕哈囉喂

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

唔夠一個月就到萬聖節,今年 Halloween最佳節目,就係去海洋公園潮拜完「聖羅蘭」後,再睇多套萬聖節電影應節。
今年最爆梗係由鬼才大師添布頓執導嘅 Halloween動畫《怪誕復活狗》( Frankenweenie),添 sir擅長搞陰森怪異氣氛,但今次套戲主線講人狗情,怪誕得嚟笑中有淚,仲玩埋 3D黑白製作。破格,一直係添 sir style。

《怪誕復活狗》


《怪》片由 05年開始籌備,一向出名製作嚴謹嘅添 sir,由編劇、拍攝,甚至泥膠公仔製作都要親自監督,抵佢被封為大師。

上映日期: 10月 18日
荷里活大導演各有唔同 style, Michael Bay擅玩爆破、史匹堡最叻拍外星片,而添布頓就代表陰沉同怪誕。真人電影、卡通動畫樣樣拍過晒,一向鍾意試新嘢嘅添 sir,新片《怪誕復活狗》就玩黑白 3D iMAX定格泥膠公仔動畫。 

電到翻生




維特因愛犬 Sparky意外身亡,而鬱鬱不歡,一次忽發奇想用雷電擊落愛犬身上,最後竟然令 Sparky翻生。 

觸電變樣


翻生後嘅 Sparky,體內含有電力,一隻貴婦狗唔小心掂到佢,即被電到彈起,仲搞到五官移位,超搞笑。





變種異獸




當電擊翻生一事傳遍全城,唔少市民亦有樣學樣,搵自己嘅寵物做實驗,結果將啲寵物搞到變種成異獸。 

真有其狗


《怪》片故事講一名熱愛科學嘅小學雞維特( Victor),因愛犬 Sparky一次交通意外歸西, Victor對 Sparky一直念念不忘,一次忽發奇想,利用電流令愛犬成功翻生,但勢估唔到「復活狗」秘密廣傳千里,人人有樣學樣,令到全城寵物被電擊後變成怪物,搞到異獸大混戰。添 sir作故仔確實係天馬行空,但原來今次戲中狗主角 Sparky真有其狗,添 sir爆料:「 Sparky係我第一隻養嘅寵物,可惜一次患咗頑疾而不幸瓜柴,我一直好掛住佢,所以激發我創作關於 Sparky嘅動畫。」

向科學怪人致敬


至於點解添 sir將部戲拍成黑白片?原來添 sir自細最鍾意睇 30年代恐怖片,尤其黑白恐怖片王《科學怪人》( Frankenstein),所以今次添 sir專登將《怪誕復活狗》用黑白製作拍成 30年代嘅風格,來向經典恐怖片王致敬。難得廸士尼肯揼成 7億港元製作費同佢癲,睇嚟對添 sir好有信心。

巨獸踩警車




當中有異獸不停變大成為怪獸,而且仲走向城市搗亂,一腳踩爛成架警車,一發不可收拾。 

時代廣場變墳場


電影《怪誕復活狗》將於 10月 18日才上畫,不過上週五( 9月 28日)起於銅鑼灣時代廣場,已展開名為《寵物墳場》的展覽,展覽中將《怪誕復活狗》中真實墳場場景搬到去時代廣場,而主角維特及 Sparky等公仔更出現於場內任影唔嬲。展覽去到 10月 31日為止,睇戲前不妨踩去現場嘗試一下怪誕滋味。


會場裏,亦有間怪誕小木屋介紹《怪誕復活狗》製作花絮及播放預告片。睇戲前,可以先備課。


《寵物墳場》展覽,為配合《怪誕復活狗》陰沉氣氛,全部以灰黑及白色裝飾,將時代廣場變成詭異。

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()