班嶺大仔泳姿超騎呢,不過成班 Hall仔比賽勝在夠熱鬧,最緊要開心啫。

U Spy

嶺大千奇百趣水運會

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

開學未夠一個月嘅嶺大,上星期已經搞咗個 Hall際水運會,班 U仔泳姿梗係冇運動員咁正宗,不過現場勝在氣氛好,連跳落水都有唔同花式,有深水炸彈狂炸水,又有人當跳遠咁跳,搞笑多過鬥快。

好睇嘅又點只「花式跳水」,當然仲有班 U女着晒水着比賽,其中由奧地利嚟香港交流一個學期嘅 Natalie激罕着住三點式落水,班 U仔 𥄫到眼定定。 Natalie就話全部同學都好 crazy好熱情,令佢好享受, Spy就覺得現場嘅男同學最享受囉。

BBA純女




啱啱入嶺大讀緊 BBA嘅 Vivian樣貌清純,首次參加水運會就勁鍾意:「啲同學嗌得好勁,我游第 7線都聽到佢哋嗌我個名。」 

三點式交換生




來自奧地利嘅交換生 Natalie,着住三點式參加比賽, Spy喺學界咁多年都係第一次見呀! 

U Spy:
校園至爆猛料, U Spy一定睇實。 

撰文、攝影: U Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()