安仔手車好好,識得借位用貨車車身遮住 Sammi,咁識保護女友,醒過羅仲謙九倍。

FBI

Sammi險變車震怡

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

就快拉埋天窗 嘅 Sammi同安仔愈嚟愈恩愛,本月 22日,安仔趁 Sammi唔使開工拍《盲探》,做司機車女友出去遊車河,仲俾 FBI喺中環撞到正。安仔好好眼力,一見到 FBI就即刻煞車,停 咗 喺一架貨車隔籬,遮住 咗坐前座 嘅 Sammi,而 Sammi亦好醒目咁挨咗去司機位, 𥄫咗 FBI一眼就坐番好喺自己位。安仔等架貨車駛出,就即刻貼住貨車行,死唔畀機會 FBI影到張同車照。

安仔 Sammi高招,反觀羅仲謙同楊怡就被影到疑似車震咁肉酸,快啲向前輩學嘢啦!

婚前操 fit




Sammi上星期繼續狂跑 8公里又舉啞鈴,婚前一於操到有咁 fit得咁 fit。 

煮飯 mi




同一日, Sammi就 喺微博話睇 cook book,唔知係咪又煮 嘢畀安仔食呢? 

話買鑽戒




上週三( 26日),安仔出席 BVLGARI腕表展心情勁靚,仲話可能心血來潮就會買鑽戒畀 Sammi添!


郭啟華係安仔同 Sammi嘅經理人,活動上,不時同安仔咬耳仔,細聲講、大聲笑。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()