大烤菇芝士牛肉漢堡$88

Missing Out

烤菇巨無霸

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

Burgeroom開响旺中帶靜的加路連山道,離銅鑼灣中心有一段路程,但係鋪頭生意多到冇停過手,連 3、 4點落場時間都爆滿。雖然每個漢堡包都要等 20分鐘,不過 Michael話個個漢堡包都係即叫即製,所以新鮮熱辣好 juicy,最好食就係大烤菇芝士牛肉漢堡。

互動片段

食住讚



麵包喺本地麵包廠訂做, 4.5吋-5吋,全部人手製,老闆林生要求用日本麵粉兼多芝麻,麵包食落鬆軟過人,又有芝麻香。最吸引人的,是中間的牛肉漢堡扒,用美國 prime grade牛肉人手搓成,塊塊都有 250克重,係麥記漢堡扒的 5倍。漢堡扒絕對唔會似街外的食店落麵包糠同雞蛋,師傅只落少許洋葱粒增加水分,同 4款神秘調味料,所以肉味特濃,簡單將漢堡扒煎香,把肉汁鎖住。不過最 juicy都係澳洲嚟嘅大烤菇,加少少鹽、胡椒同黑松露菌油,帶出烤菇的香氣。林生話,由於個漢堡包好有分量,所以唔少女仔都係 2個人 share㗎。

Michael:




個漢堡包大過我個頭,分量十足,可以挑戰我呢個大胃王。中間嘅牛肉漢堡有成 250g,好彩有厚身澳洲大烤菇,大大減低我嘅罪惡感。 

Burgeroom




星期日至四 11am-11pm、星期五及六 11am-12mn
銅鑼灣加路連山道 7號地鋪(2890 9130) 

何謂 missing out?


《 FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。
不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。
每期少年食神 Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 

撰文:伍嘉瑩
攝影:顏青瑋

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()