24歲 King身高 183cm、 40吋胸,佢最近話肥咗先至 31吋腰喎,上週六( 29日)到大浪灣拍照訪問,一落水即刻 chok甫士影相,不過就唔肯着三角或平腳泳褲喇!

真面目

男女通殺 富婆同志新寵  A&F男神:好多人摸我

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

美牌 Abercrombie& Fitch於香港首間旗艦店 8月份開幕, 100位猛男 model四出巡遊令全城瘋狂。單睇港女漏夜排長龍為同肌男合照,就知大隻男有價有市。而其中一位 A&F港男代表趙勁皓( King),最近亦被周秀娜經理人公司 GME睇中,成為娜姐師弟。
6呎高, 40吋胸肌兼陽光笑容, King已經引死女,再加上本身係中文大學中文系畢業生,有外形仲有墨水。成為富婆和同志新寵,大隻 King話:「只要鍾意我 嘅話,男仔、女仔都無所謂 嘅!」男女通殺,想唔紅都難!

互動片段

大浪灣有大隻 King



今年 24歲的 A&F大隻模趙勁皓( King),早前被該品牌的模探喺街頭中,邀請佢做 A&F男模香港代表。 8月新店開幕當日店外大排長龍,又多傳媒追訪呢班個個擁有 8嚿朱古力腹肌男模,但論搶鏡,港男始終唔及外地男模。


今年 8月尾於中環的旗艦店開幕, King跟一眾 A&F男模一樣赤裸上身,四出與途人影合照。即使 𠵱家簽約 GME準備拍電影, King仍兼顧 A&F模工作。



月入 4萬


港女未識貨,但原來唔少經理人公司已睇中有「 A&F柯震東」之稱的阿 King。據知 StarzPeople、星皓及 Primo亦曾跟大隻 King接洽,但阿 King最終選擇第一間想簽佢 嘅公司 GME,上週三( 26日)更 喺北角大牌檔簽約。
中大畢業後,估佢唔到竟然做過中學阿 sir,教中史科,現為 3間學校的籃球教練,連埋做 freelance model,再加健身教練一職,月入起碼有 3、 4萬,但今次因為娜姐經理人阿 Roy拍心口力捧,更承諾年尾會開動作片谷阿 King做男主角,阿 King先想博一鋪。


King最近甩拖,女友係台灣靚女 DJ,不過就因為 King做 A&F模要成日剝衫,又經常要同女仔影親密相,二人經常為此嗌交,最後分手收場。


做娜姐師弟
上週三( 26日)阿 King喺北角渣華道街市簽約,同場亦有電影《熱浪球愛戰》嘅老細 黄永峰在場,據知年尾會開套動作片《 Mrs. Boo》俾 King擔正。《蘋果日報》圖片

歡迎富婆冧


8月初出席活動, King(左)跟 Chrissie同場,即被 Chrissie經理人 Roy𥄫中,斟他簽約 GME。

雖然阿 King有樣有身材,原來只拍過 4次拖,最近更慘被台灣 DJ女友飛起。 King話:「可能因為( A&F)份工成日要俾人摸呀,被人攬住呀,唔着衫呀咁,佢唔係咁鍾意,嗌交多咗……不過就冇富婆搵過我食飯喎!(但係有唔少富婆冧你㗎喎?)冧我嘅可以放膽同我講,不過我未必接受,哈哈!(如果開到口話送嘢畀你呢?)我習慣自己賺錢買嘢喎,朋友之間小禮物就得,太貴就唔好啦。」
女人嗒糖,原來連基民都一樣冧阿 King,「真正向我表白嘅就冇,但都有男仔對我好呀,會約我食飯,飲酒囉,我會同佢講有個女仔幾好喎,等佢知我性取向。(介唔介意做同志偶像?)唔介意,無論男定女鍾意我就好喇!」 

facebook晒靚肌


話明係男神, King嘅 fb內上載咗唔少運動相,當中更唔少得佢大晒一身靚肌肉嘅肉照啦!


King𠵱家係 3間中學嘅籃球教練,以前亦係中大籃球代表隊。佢話:「我雖然得 6呎,但我入到樽喎!」




King有身材,佢 facebook唔少騷肌相,連黑底三角褲泳照都有,戴埋黑超嘅佢有啲似林丹。

排隊入娛圈


A&F開鋪請來 100位男模巡遊任影,當中只有 6位係港產男模,絕對算得上精英中精英,分分鐘好似阿 King一樣被發掘踩埋入娛樂圈都唔奇。


喇沙仔 Arnold Kwok
曾經 喺喇沙讀書, 𠵱家 喺 Imperial College London讀緊 mechanical engineering。


中大兄弟 Karl Cheung
同阿 King一樣係中大仔, 2人更係中大籃球隊代表,亦一齊做 A&F model,認真好兄弟。


A貨李治廷 Edwin Tsui
外表有 啲似李治廷,平時鍾意喺 PURE fitness做 gym。

男神谷肌餐單




•一日 3餐,以雞肉及菜為主。
•夜晚 9:30後不進食

King身材 fit爆,但他竟說本身係肥底,他說:「我細佬好肥㗎,我就由細到大都好鍾意運動,所以先 keep到,其實冇刻意點谷,反而節食多。」 

採訪,撰文:林通賢
攝影:范仲良
化粧、髮型: Janice Chan
服裝: Island Wake
形象: Bryan@The Flamming

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()