讀緊 IVE幼兒教育嘅阿瓜喺藝術廣場開檔,將一啲反國教訊息整成小飾物免費派發。佢話:「唔想入嚟啲人睇完就算,希望將反國教訊息掛喺身上,俾其他人睇到。」

U Spy

IVE妹藝術反國教

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

上星期胡紅玉話國教指引失效,但又唔撤回,反洗腦革命依然要鬥爭。好似 Spy上星期去咗理大,發現雖然冇咗個公民廣場,但整咗個藝術廣場。


身為主場嘅理大生亦唔執輸,唔同系嘅學生用麥兜故事嘅角色造成頭笠,代表唔同人物都支持反國教。

現場有成十幾件藝術品,全部同反洗腦有關,好似有學生設計咗啲反洗腦小掛飾派畀同學,仲有讀理大 Yr.2嘅同學阿貓和 May就將麥兜嘅角色印咗喺紙箱上,畀人戴上頭影相:「麥兜嘅角色好代表到社會上唔同嘅人物,希望大家可以試吓代入其他人諗多啲。」之前麥兜反國教二次創作片熱爆,再玩麥兜梗易入腦吖! 

U Spy:
校園至爆猛料, U Spy一定睇實。 

撰文、攝影: U Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()