通屋底褲
四個男仔住埋一齊冇地方晾衫,結果成個廳掛晒「萬國旗」,阿基說:「為了衞生起見,內褲會自己洗,自己衣服也自己晾。」

Main Camp

直擊第一城亂竇 內地生銀彈搶租

2012年10月03日 ~~ 第280期 Face

今年 DSE及 A Level學生齊入 U,向來一床難求的大學宿位更加競爭大,內地生惟有外求私樓,結果令各大學附近的租金直線上升。
而鄰近馬鐵站的沙田第一城,最近更淪陷成為內地生宿舍熱點,內地生佔屋苑整體租客量一半,其中讀浸會大學心理學副學士 Yr. 1的李弘基,與三個素不相識的同學,為搶租盤,不惜一次過繳交一年租金共$126,000,租下一個 410呎單位。雖然搶贏租盤,但其實四子蝸居生活亦不好過,四人入住僅 20日,從未做過家務,斗室變亂竇,居住環境想好都難。

廿日前才由廣東江門來港入讀浸大國際學院心理學副學士 Yr.1的阿基,跟 3位同學於今年 7月以 9千元租住第一城 410呎兩房一廳單位,租金現已升至$12,000。本刊發現屋內只有兩張碌架床及尚未裝嵌的書枱,電視、雪櫃及電飯煲等煮食用具全部欠奉。阿基說:「我們喺屋企時間唔多,有時學校有活動甚至會深夜才回家睡覺,所以沒有太多家具,電視都可以用電腦睇啦!」阿基直言對香港仍很陌生,為跟同學混熟,他主動參加迎新營,而能操流利廣東話的他並沒有主動向其他同學透露自己是內地生。


大廳亂龍
大廳雜物亂放兼滿地垃圾,買了四張枱卻只砌了一張就算,連做功課都冇枱用。


床邊睇書
四子每人夾$16,000買了兩張碌架床和基本家電,但入住 20日連枱都未 set好,加上大廳勁多雜物兼污糟,結果瞓下格床的阿基要坐在床邊睇書,而室友 Ivan(小圖)則只能倚在床邊玩電腦。


堆滿紙皮
廚房沒有雪櫃,地方更加見使。但阿基直言他們只會煮公仔麵或買外賣,由於 4位同學都不會主動清潔,故廚房堆滿舊紙皮箱(箭嘴)和垃圾。

飲茶揀同室


跟一般合租單位的大學生不同,阿基與其餘三位租客並不是同班同學或老死,他們四人租屋前各不認識兼來自不同省份,全靠透過浸大副學士群組招合租,結果不足一星期便成功湊夠腳。
阿基說:「來港前我們父母一齊飲過茶,除咗互相了解大家背景,又講明在租住單位不能吸煙及不准帶女生過夜。由於我們大部分在港沒有親人,亦沒有任何抵押,所以一年租金及兩個月按金都由四位父母用現金一次繳付。」

20日冇洗廁所


有逾萬個單位的沙田第一城本來係租客樂園,但現已被內地生攻陷,在今年 8月更曾一度出現缺盤。

記者眼見阿基的蝸居家徒四壁,更要跟 3個素不相識的同學生活,雖然只來港 20日,但生活問題已開始出現,「我哋雖然好少煮食,平日可以的話都會在學校飯堂食晚飯,但亦想買個雪櫃放零食,可惜其中一名室友係研究生,話自己好少返屋企用,唔買雪櫃喎。其實我哋四個都好少相處時間,我哋住咗咁耐都未做過家務,廁所更加冇洗過,連佢哋隻杯污糟咗我都唔會理,因為大家根本未傾過點分工。」由於阿基目標想在港讀心理學學士,所以還有多年在香港讀書,確實要鍛煉吓忍耐力,惟有焗住亂竇。 

一城市民多投訴




強國人攻陷沙田第一城,有市民投訴品流較前複雜,甚至出現衞生問題,雖然未必關內地生事,不過做好榜樣,都可以減少港人誤會。

住客:衞生差咗
住第一城的黃太,覺得多了內地人後品流比以前複雜,衞生情況大不如前。她說:「我隔籬單位租咗畀內地人,佢成日亂放垃圾,膠袋又唔封口,搞到走廊好臭,衞生真係差咗。我投訴過都冇用。」 




快餐店阿姐:講嘢大聲
第一城遭內地生攻陷,連快餐店阿姐亦投訴說:「啲內地生講嘢好大聲好嘈,會嘈到其他客人。」 




地產代理:指明租畀內地生
在 7至 9月暑假期間,第一城 400多呎單位租金由 9千急升至萬 2,阿基四子的單位已算平租,當區地產代理表示:「唔只細單位受內地生搶租,面積逾千呎的單位亦漸受內地歡迎。因為內地人好多都一次過畀一年租金,而且約滿後又會介紹給師弟續租,所以三個月內已經有 10宗內地生搶贏本地租客個案,而且好多業主開始講明要租畀內地生,避免遇租霸。」 

沙田租金升一成


據沙田地產經紀表示,內地生在 7至 9月搶租高峰期,令沙田區平均租金最少扯高一成,以沙田中心為例, 10宗租務有 7宗由內地學生承租。


沙田第一城
升 22%


沙田中心
升 12%


金獅花園
升 13%

Main Camp:


Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。 

採訪、撰文、攝影:校園組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()