James和媽媽胡太拍住上創業,令母子感情增進不少。

創業通

《居家兵團》真人版  80後男生搞陪月中介公司

2013年03月06日 ~~ 第1102期 交易通.搵車快線

男人老狗開陪月中介公司,會不會缺乏說服力? James的媽媽是金牌陪月員,令他知道有關陪月知識,見新一代年輕媽咪對陪月服務需求愈來愈大,他在媽媽的幫助下開設中介公司,兩母子拍住上,媽媽統籌陪月隊伍,而 James負責做推廣及培訓,連 2年多前播映的電視劇《居家兵團》都以他母子作為藍本,可見他們提供的服務有一定水準。現時他們月入約 3萬,賺錢之餘,更幫助有需要的中年婦女加入陪月員行列,十分有意義。

陪月員面對多挑戰


《居家兵團》劇照

還以為男生開陪月中介公司缺乏說服力,但 James對這方面的知識十分熟悉,全靠他的媽媽胡太,她是行內知名的陪月員。連 2年多前的電視劇《居家兵團》也以他們的故事作藍本,「劇中多數圍繞客人 嘅情緒問題,幾寫實。但一個陪月員所面對 嘅挑戰點只咁少,小至要求煮西式晚餐、大至拆解婆媳關係,所以我阿媽真係好叻,佢做埋陪月姐姐 嘅輔導員及軍師,我從中學唔少 嘢。」
今年 32歲的 James, 03年畢業於城大人力資源系,他曾在貿易公司的人事部工作,負責培訓事宜,直至 08年與媽媽合資 10萬開設陪月中介公司,所以他將自己的經驗應用到陪月中介公司上。「由於媽媽做陪月員,我見近年對陪月員 嘅需求愈 嚟愈大,仲好受年輕媽咪歡迎,但我媽媽一年最多接到 10個客,所以諗到開中介公司,由媽媽統籌陪月隊伍,而我負責做推廣及培訓。」
James媽媽胡太說:「覺得阿仔打工發展有限,反正佢唔抗拒我呢行,起初我同幾個師奶接 freelance做陪月,阿仔畀 咗好多意見,又話我 哋應該有規模咁做,我就提議不如兩母子拍住上,做 咗 partner後睇到阿仔好多面,佢好投入,𠵱家當 咗佢係我個 friend。」 

陪月員面對多挑戰


還以為男生開陪月中介公司缺乏說服力,但 James對這方面的知識十分熟悉,全靠他的媽媽胡太,她是行內知名的陪月員。連 2年多前的電視劇《居家兵團》也以他們的故事作藍本,「劇中多數圍繞客人 嘅情緒問題,幾寫實。但一個陪月員所面對 嘅挑戰點只咁少,小至要求煮西式晚餐、大至拆解婆媳關係,所以我阿媽真係好叻,佢做埋陪月姐姐 嘅輔導員及軍師,我從中學唔少 嘢。」
今年 32歲的 James, 03年畢業於城大人力資源系,他曾在貿易公司的人事部工作,負責培訓事宜,直至 08年與媽媽合資 10萬開設陪月中介公司,所以他將自己的經驗應用到陪月中介公司上。「由於媽媽做陪月員,我見近年對陪月員 嘅需求愈 嚟愈大,仲好受年輕媽咪歡迎,但我媽媽一年最多接到 10個客,所以諗到開中介公司,由媽媽統籌陪月隊伍,而我負責做推廣及培訓。」
James媽媽胡太說:「覺得阿仔打工發展有限,反正佢唔抗拒我呢行,起初我同幾個師奶接 freelance做陪月,阿仔畀 咗好多意見,又話我 哋應該有規模咁做,我就提議不如兩母子拍住上,做 咗 partner後睇到阿仔好多面,佢好投入,𠵱家當 咗佢係我個 friend。」


James公司上年獲 ERB頒發人才發展計劃傑出僱主獎。


James不斷諗橋為公司增值,推出不同課程,如產前湊 B班,極受歡迎。

參加比賽宣傳公司


客人 Carrie
朋友介紹我去好安心搵陪月,佢哋服務好全面,我未生已經提供咗好多產前產後資訊,等我冇咁驚青,陪月姐姐好有經驗同心機。

開業這 7年來,除靠媽媽的經驗儲到口碑和熟客外,亦因 James參加各項創業比賽和在搜尋網買關鍵字,成功宣傳公司的服務。「我 哋贏 咗幾個創業大獎,好似上年攞到香港優質顧客服務協會中小企業優質顧客服務大獎,對提升公司 嘅知名度好有幫助。」最初成立公司,連 James媽媽在內只有 30位陪月員,全盛期約 70位,到現時的 40位精英,全因 James於 3年前成立培訓中心,培育陪月人才,「阿媽𠵱家都收山,主要做統籌,培育多 啲人手,反而有助業務發展。」
此外, James不斷為公司增值及提供額外服務,「我成日同媽媽交換意見,佢反映到前線市場 嘅需要,好似日本 311地震後,好多人停用日本奶粉,一窩蜂轉餵人奶,我配合即提供餵奶講座,及請護士返 嚟教番 啲陪月姐姐有關餵人奶 嘅知識,亦喺 11年開始安排護士上門教每個客人餵人奶。」 James媽媽必定會探訪每個客人,並交流湊 BB的心得。 

推出天書提升形象


James與媽媽合力編製陪月天書,送贈每個客人。

為了提升形象, James於上年書展推出了自家製的產前產後天書,「出書 嘅好處係畀客人 喺生 BB前先作了解,到陪月姐姐 嚟到,客人會明白點解佢 哋會咁做 嘢;其實唔係個個人都會請陪月,我希望本書幫到更多媽咪之餘、亦有助我 哋 嘅公司名 喺媽咪界流傳。」
James坦言請護士和出書,媽媽曾有怨言,「起初媽媽反對我搞咁多 嘢,請個護士上門,簡直高成本;另外佢要為本書提供內容及安排影相,佢話出書係多餘,只要陪月姐姐做得好就夠。但當本書推出後,全公司有份參與 嘅陪月姐姐都好興奮,同埋有客人 喺書局買 咗本書後 嚟幫襯,媽媽開始改觀,認同呢 啲做法係有成效。」
James還很貼心,在書的餐單內容加入英文版本,方便外傭閱覽,見反應不錯,於是 4個月前他乘勢推出外傭育嬰訓練班課程,$700三堂,結果反應一般。「好多顧主都唔想投資 喺外傭身上,之後我 哋專搞婆婆 嫲 嫲陪月班,同樣$600四堂,幾乎場場爆滿。」其後 James與再培訓局合辦陪月課程,希望公司發展得更全面。 

幫助婦女重投社會


現時陪月中介公司月賺約 3至 4萬, James笑言這間公司賺不到大錢,但很有意義,「好多中年女人,當中有 啲單身、有 啲丈夫失業、有 啲被炒,我可以將佢 哋培訓成陪月員,帶返去勞動社會,我覺得好有意義。我 哋每月收費$12,000至$18,000,同陪月姐姐分賬,佢 哋 8我 哋 2。」
創業最大的得益是增進了兩母子的感情, James媽媽說:「通常我 哋會約客人 喺餐廳見面,最初 James想了解呢行運作,試過偷偷哋扮路人甲,睇住我帶陪月姐姐去見工。」 James搶着說:「我最初仲迫阿媽 着裙 着套裝去帶姐姐見客,原來唔 work,改用𠵱家 嘅桃紅 polo衫,感覺既實務又有活力,個 image好好。」 James媽媽扁嘴,說穿裙見客很不自在呢!


HR出身的 James最拿手搞培訓班,他覺得要把陪月生意推廣更全面,要培育更多專業陪月員。


陪月員美雲姐
經好安心接到好多 job,而且公司會不時提供市場最新資訊,又有培訓,好似近年興餵母乳,公司都會向我哋特別講解,等我哋識得教客人。

開業成本


租金:$10,000(2上 1按)
宣傳費:$30,000(網站推廣)
雜費:$60,000
總投資:約$100,000

每月收支


營業額:$186,000
租金:$45,000
人工:$70,000(包括老闆、 3位全職及中醫、護士導師費)
雜費:$41,000
盈利:$30,000

好安心陪月中介公司
http://www.motherangel.hk

點做陪月淘金?


陪月月入由 1萬至 3萬不等,可以自己獨立接生意,又或是加入中介公司隊伍。再培訓局有提供津貼讓失業人士報讀,近年坊間亦多了一些要付費的陪月課程,不需經審查可報讀,方便轉行人士作準備。

星級陪月班


內容:教授坐月技巧,湊 B知識,孕婦湯水等,由中醫、護士及資深陪月主講,有工作轉介。
堂數: 10堂,共 20小時。
學費:$15,000
查詢: 2394 6808(香港人才培訓中心)

後記:全港唯一陪月男


今年 8月 James將成為爸爸,記者笑言他不用請陪月,因自己已是一個不折不扣陪月員,他極可能是全港最年輕又唯一的陪月男,做她太太多幸福,必定得到無微不致的照顧。

請人!


《交易通》請記者
大專畢業
唔怕捱更抵夜
鍾意捐窿捐罅搵題目
有興趣者可以 send履歷表到: tradingexpress88@gmail.com 

撰文:陸伊琳
攝影:顏菁瑋
部分圖片由被訪者提供

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()