浸大食物安全及環境健康系 Yr.1
Amy(盧慧敏)
5呎 10吋高、體重 108磅的 Amy身形 fit爆,加上性格活潑好動,還以為她必定是校內的活躍分子,怎想到她為煲靚湯不住 hall也不上莊!

U花 U草

浸大有營高妹 為煲湯不住 Hall

2013年03月06日 ~~ 第302期 Face

麥記食物易肥又冇營養個個知,但有時為求快手醫肚,明知冇益都要塞落肚。
但就讀浸大食物安全及環境健康系 Yr.1的 Amy(盧慧敏)卻向 M記說不,「佢用千年油炸薯條,食咗又熱氣易爆瘡又唔健康,就算同同學去,我都係齋坐唔食,一年都未必食一次 M記!」
為了食得健康,連個個大學生恨到出汁的宿位, Amy都不在乎,「住咗 hall就煲唔到湯畀屋企人飲㗎喇!」


拍攝當日, Amy輕輕鬆鬆已擺出多個專業模特兒的姿勢,不少途人經過都駐足圍觀, 19歲的她卻謙虛地說:「其實我塊面好肥,一笑就會變咗可愛,做唔到好 chok嗰啲樣!」

擁有二分一墨西哥血統的 Amy四歲回港定居,除可講流利廣東話外, 19歲 Amy亦學足廣東人最愛湯水補身。「媽媽是墨西哥人,唔識煲湯進補,為咗身體好同養顏,我不斷睇書學煲湯,去街市問啲主婦煲咩先有益!屋企嘅湯水都係我負責,一星期平均煲兩、三次!由簡單嘅青紅蘿蔔至保五臟健陰嘅石斛田七丹參煲豬𦟌,都難唔到我!」
現於浸大讀食物安全及環境健康的 Amy,自然亦識揀飲揀食。「可能自己讀呢科,所以會好重視食物營養價值同卡路里,好多時都會諗過度過先食!最緊要係多菜少肉,唔係咩都塞得落口!以前拍拖多數都自己煮畀男友食,偶爾都會去食吓放題,不過次數真係好少,平時喺屋企媽咪都係煮餸食飯,蒸水蛋、豆腐嗰啲,墨西哥菜好熱氣唔健康,所以屋企好少煮!」為了健康, Amy更放棄宿位,「我都想屋企人健康啲,如果我住咗 hall屋企就冇人識煲湯,所以都係放棄舍堂生活!」 

想做營養師


盡得爸爸優良血統遺傳, Amy身高 5呎 10吋。又高又靚女,半年前她就被模特兒公司看中力邀入行。
「爸爸身高 6呎,所以我都好彩夠高,令我接唔少 catwalk騷。」
雖然 Amy又高又靚,但她終極目標卻不望成為超模,「我唔係 Angelababy,做模特兒冇可能係我嘅終身職業,畢業之後我希望去第三世界國家做營養治療師,提供啱當地居民嘅營養餐單同飲食指導服務,希望幫到佢地!」女神顧家又有愛心, like!


一般港女都鍾意行街買衫煲劇,但 Amy偏偏與別不同,鍾意行街市買餸睇食譜。「自己一手一腳揀材料,望住自己鍾意嘅人食我煮嘅嘢、飲我煲嘅湯,我覺得仲開心過行街睇戲!」


Amy做兼職 model短短半年,多拍與跑步有關的廣告,「可能身高關係,我成日接到要我跑步嘅廣告,記得拍屈臣氏廣告要喺水上面跑,拍咗 4個鐘,對襪濕晒,對腳板皺晒皮,仲有把超大風扇吹住我,拍完之後終於病埋!」

墨西哥住大屋




在墨西哥出世的 Amy與父母和兩位哥哥回港定居,「我冇返過墨西哥,不過記憶中嗰邊間大屋,有泳池又有花園同停車場,香港間屋得 700呎,係墨西哥嗰間嘅三分一,但因為當時只有幾歲,所以連相都冇影低留念!」 

撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image
服裝: Bershka
鳴謝: Soul Models

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()