原名劉家麗( Winky)的蔚雨芯( Rainky), 11年為參選港姐而改名,當年有指佢在 facebook爆粗罵人,最後亦冇得入圍。 Rainky話當年是非應該係被中學同學整蠱,她讀到 F.3便輟學入娛圈。

真面目

靠老細 魔鬼巨胸晒關係  32D蔚雨芯:我 13歲跟阿叻

2013年03月06日 ~~ 第302期 Face

自周秀娜剝紅兼轉型成功升呢,個個都想有樣學樣,連浸大 E神 Carol楊焉(前名楊梓瑤)都話要轉型,失蹤一排,最近忽然改簽阿叻陳百祥話要洗底兼封胸。
同屬阿叻旗下,早前拍攝旅遊特輯時,以迫爆 32D水着被封為「魔鬼巨胸」的蔚雨芯( Rainky),更明白遊戲規則,索性大膽性感博一鋪。雖然同公司仲有個新簽楊焉,但 Rainky直認同阿叻關係密切, 13歲已跟阿叻搵食,擺明同其他女唔同 level!

19歲已有 32D驕人身材的蔚雨芯( Rainky),中三時參加一雜誌校花選舉,雖然落選但被阿叻睇中收歸做殼王陳國強旗下「潮音樂」藝人,至兩年前再參選港姐再度落選,翌年再轉型歌手殺入娛樂圈,人仔細細,唔只胸前偉大,決心亦不小。


蔚雨芯同狄易達拍攝旅遊特輯《去吧!墨西哥!》時,憑呢一幕三點式示範捉魔鬼魚,而被網民封為「魔鬼巨胸」,稍有人氣。


身為叻哥愛將,拍完墨西哥特輯,又有得再同叻哥陳百祥主持《叻哥遊世界》,繼續遊埠歎世界。


上年轉型做歌手,出了首張專輯《 Raining》,在今年的勁歌金曲總選中獲新人獎、 Rainky攞獎時亦好識做,喺台上公開多謝老闆陳國強(小圖),叻女!

拋胸先有人識


167cm高, 48kg的 Rainky年紀輕輕已擁 32D、 24、 35的魔鬼身材,最重要係 Rainky肯露行性感,電車仔最緊要有肉睇。

Rainky一直強調自己係歌手,更直言想做唱歌版娜姐:「性感至少好過上年冇人理,我覺得𠵱家樂壇已死,每個電台電視台都有自己嘅遊戲規則。上年我點努力去唱歌都冇人知,都係要拋個胸出嚟先有人注意到,所以俾人叫『魔鬼巨胸』都幾好,容易記得我吖!」
公司多件 Carol爭食,但 Rainky自 13歲那年參加完雜誌校花選舉後輟學,即被阿叻公司經理人發掘,更有機會黐實阿叻和秀姑。本身就讀於屯門 Band 3的中華基督教會何福堂書院的她,中三開學 2個月就冇讀,她亦說與學校關係不佳,索性入娛圈博一鋪。「我 13歲就跟阿叻,佢好鍾意熱鬧又提攜新人,每年叻哥同志偉生日都會搞 party,叫埋我哋一齊玩,間中又會同成班 friend搞吓 K局,所以咪識咗譚校長(譚詠麟)、彭健新佢哋,全部都好提攜我㗎,好似彭健新叫我同佢夾 band,校長又會特登同我唱 K,聽我唱歌畀意見,多得校長我先有得翻唱佢首〈愛在深秋〉,叻哥又介紹杜麗莎教我唱歌。」 

狂擦殼王鞋


同阿叻熟, Rainky終於在今年勁歌頒獎禮中奪得女新人銅獎,雖然喺台上多謝 TVB老闆陳國強, Rainky說:「佢係公司大老闆,又係叻哥秀姑老友,我都係喺叻哥生日上見過,打過招呼,嗰次我上台獻唱,經理人話番畀我聽話殼王讚我,話畀多啲機會我!外面人話我後台勁,其實都係叻哥帶挈,先有咁多前輩睇住啫!」識得拉關係,有前途呀!

叻黨霸地盤




蔚雨芯有份在叻哥的旅遊節目中跟港姐朱千雪(左)和岑杏賢(右)和楊焉等一齊出埠,蔚雨芯話:「我喺呢行冇乜朋友,得朱千雪最 friend!」


入行 9年的 JJ(賈曉晨)一直備受公司力捧,但自上年與樊少皇拍拖後,便開始無心戀戰,佢月前更透露打算無限期放假,師妹 Rainky上位好時機!《蘋果日報》圖片


曾被拍得與師兄狄易達跑步而傳緋聞, Rainky話同達仔已經 friend到冇嘢講,仲話嚟緊公司都會分別安排佢哋拍電視劇及電影,不過係乜, Rainky就話未講得住!《壹週刊》圖片


狄易達跳得而獲阿叻賞識,自殼王入主 TVB後,達仔喺 TVB亦多了演出,除了 11年有份參與《潛行狙擊》外,更連續 2年有份主持《安樂蝸》及旅遊節目。

V面疑似加工


參選港姐時,樣貌被稱為「翻版周秀娜」,有指她近年樣貌及身材與以前變化很大,懷疑她曾隆胸及整 V煞面, Rainky就回應話:「我仲有大把地方唔滿意,好似我對眼咁細,鼻又扁,如果要整,點解唔整晒全部吖!」


13歲圓潤


17歲 V煞

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()