北角賽西湖
面積: 1,640平方呎
月租: 7萬
市值: 3,800萬
麥玲玲住向海單位市值 3千 8百萬,她說兩個人住 嘥 咗 啲,所以租住比較抵:「交租就享受到呢個景!我𠵱家又成日返大陸,深圳都有間屋,唔使買啦!」

小報告麥玲玲

踩入玄學家風水屋 麥玲玲:靚屋唔使擺陣

2013年03月06日 ~~ 第302期 Face

中國人講風水,尤其農曆新年習慣聽玄學師傅大講生肖同風水,咁其實各位大師自己屋企又係點?滿屋神佛定擺晒大陣催運?
趁住仲係新正頭,本刊踩入四大玄學家屋企,麥玲玲住北角賽西湖住到唔願搬走、司徒法正寧願租 700呎蝸居唔住大屋。仲有新一代玄學專家、《怪談》皓云師傅屋企貼晒符似足鬼屋,靚女陳譽之養 咗過千隻鬼仔。玄學家風水陣一次過睇晒!

麥玲玲講風水講 咗十幾年,但環顧她近千七呎的賽西湖住所卻甚少風水物品,只得門口幾隻金蛋、水晶石、幾棵水晶樹等。她解釋:「風水師間屋應該係最少風水 嘢 嘅,因為揀屋已揀 咗個好區份,間屋靚風水就唔使擺咩陣啦,賽西湖 4、 5、 6座本身風水好、間屋又夾 咗我八字,如果要整十幾樣 嘢,你就有問題啦!」


位處北角半山的賽西湖樓齡雖然已達 35年,但勝在超實用,屬於香港老牌豪宅。



貝沙灣收租


玲玲家居布置簡潔,大廳牆身以白色、啡黃為主,露台及主人房面向維港海景,寧靜舒適。這 4房大單位月租 7萬,住了 4年一直順風順水令玲玲唔捨得搬:「之前用 2,178萬買 咗貝沙灣 1,502呎單位,但呢度住得好就唔想搬, 嗰度租畀人囉。我鍾意租人樓住,但買第二度,第時要搬唔使搞咁多麻煩 嘢!」
她說房間風水比較重要,所以主人房和書房選用旺她人緣及財運的粉紅色,丈夫何德的書房則用綠色旺他事業,兩年要髹一次油,而老公書房有張單人床:「我好多時晨早起身返大陸做 嘢,佢做得夜唔想嘈到我,我又唔想凌晨 4點嘈醒隔籬 嗰個,佢會自動自覺 瞓書房囉。睡房個衣櫃 喺宜家買之嘛!買 嗰陣仲撞到徐濠縈,佢都話買幾個,不過冇買咁大個之嘛!」搵到錢又識慳,至係明智風水師咁話。


玄關放金蛋
玄關位放金蛋有運財生財的意思,她說:「係個師兄送畀我,屋企 啲發財樹都係人 哋送,我好少買風水 嘢。」


水晶催財氣
大門附近放水晶石,同樣有催生財氣的作用,不過玲玲師傅話唔係人人適合用水晶,要夾八字。


粉紅旺人緣
粉紅色旺玲玲人緣,故此主人房牆身、被單、窗簾都用粉紅色:「成屋窗簾買 咗 3萬幾,呢 啲唔慳得。」




麥玲玲家中書房就以木為主調,物品如電腦就用粉紅色。


衣櫃多紅褸
麥玲玲於宜家家俬購買的衣櫃內,大部分都係紅色西裝褸,難怪每次見親佢上電視都必定紅噹噹。

富二代要夾八字


麥玲玲除咗幫明星睇風水,亦有不少城中富豪幫襯,玲玲更爆:「有個富二代成日帶女朋友嚟睇相同算命,如果發覺唔夾,佢會飛咗人,有時仲會帶埋阿媽一齊,拍拖似足對親家。」

靈探皓云大師 全屋靈符


在有線《怪談》同梁思浩齊齊探靈的皓云,因為樣貌似陳志雲,常稱皓云大師,今年 33歲,專長六壬大法,他說六壬跟茅山差不多,所以家中貼滿黃符,外人唔知以為係邪門。


烏溪沙翠擁華庭
面積: 930呎
買入: 299萬
市值: 710萬
皓云師傅的家居風水物以小巧為主,以免影響整體觀感。


皓云是《怪談》常用主持。

手寫符催運


皓云大師 99年以 299萬買入馬鞍山翠擁華庭 930呎 3房單位,坐北向南,他稱紫禁城都是同一坐向,而揀住翠擁華庭,是因為父母都住在同一屋苑。
他說六壬跟一般玄學唔同,是以寫符為主,所以家中財位、文昌位、凶位都貼上手寫符,他解釋:「其實同普通風水物效用一樣, 啲符全部係我 喺六壬壇前面寫,唔使大驚少怪 嘅。」皓云又說傳統風水要配合實際環境:「有 啲風水師教人 喺屋企中間擺盆水,咁點行呢,所以我會教佢 哋放藍色地壇代替,或者吊起 啲風水物品囉,總之要變通啦!」


玉璽保家宅
大廳靠牆放有祖師爺送贈的玉璽,有坐鎮家宅,保全屋安康之意。


吸財氣
客廳靈符寫上「玉路財神招財到此」,顧名思義以招財為主。




玄關位放有泰國平安像,皓云說:「媽媽幾十年 嚟每日唸經裝香,求財求平安,𠵱家分開住佢都每日過 嚟裝香 㗎!」


旺事業
皓云大師指大門是最重要之處,故風水物品特別多,左上角貼有增強事業運的靈符;右下角兩隻騾仔則有幫主人搬財回家的意思。


運財騾仔

司徒法正 植物旺財氣


紅磡向海單位
面積: 700呎
月租: 1萬 5千
司徒法正租住的單位沒有改建,沿用開放式廚房,他說風水上有被揭底細的危機,所以擺放了一排植物遮擋就冇有怕。

由澳門發 迹到香港,司徒法正原來兩年前才正式回流香港定居,而且唔住大屋,反而租住紅磡 7百多呎海景單位,幾件擺設就話可以盡收財氣入屋。 

屬鼠唔開燈


司徒法正唔住大屋,而且盡量少開燈開窗簾,原來同佢性格有關:「風水最重要係睇個人,顏色光線要配合個人性格,我屬鼠,鍾意陰暗。 瞓得好 啲,精神好自己開心又聰明 啲!」
雖然只有幾百呎,全屋卻擺滿泥種植物,原來都有意思:「植物可帶動同帶旺財氣,例如姻緣唔夠,用水種植物可帶動人緣,但感情時好時壞;用泥種就慢,但聚氣持久 啲、穩定 啲。」
除咗種植物,司徒法正話擺風水都要配合時代:「其實現代好多新擺設都可以配合風水,好似以前擺瓷器化火氣,後生仔女擺瓷觀音,啲人覺得唔舒服唔靚,咁可以放瓷器狗仔呀,總之要迎合時代啦!」




吸水大象
一面窗邊放吸水象,則同時將海水流過之處的水氣回收,形成雙重吸財之效咁話。不過牆上仍掛住聖誕裝飾,師傅要換吓喇!


全屋最差的五鬼位落在廁所後面,因此司徒師傅毋須特別化解,只放了多盆植物旺一旺人緣。


魚缸納財
大廳有對流窗,水為財,向海一邊放魚缸有收納財富之意。

𡃁模種生機


近年幫人種生機出名的師徒法正稱:「之前有個出過寫真又話要出碟嘅𡃁模搵我種生機,想加強事業運,但係因為種生機有好多規矩,例如要捱 9刀,佢怕痛最終都唔敢做,世上邊有不勞而獲㗎。」

《怪談》陳譽之 滿屋鬼神


錦繡花園另花園車位
月租: 3萬
市值: 1千萬
二樓書房設有神壇,每天供奉及唸經,神像全部由泰國寺廟請來,拍照前她提醒記者要先參拜:「上次有週刊 嚟拍 嘢冇拜神, 啲相矇晒呀。」今次又真係冇矇!

今年 29歲的陳譽之是有線《怪談》嘉賓主持,有一半泰國血統, 16歲已在跟泰國師傅學習泰國法科,屋企及公司養了過千古曼童(俗稱養鬼仔)。 

花園放鬼仔


單身的她住錦繡花園三層獨立屋,全屋通明開揚,與電影裏養鬼仔都是陰森恐怖的感覺有很大差別。陳師傅特別在花園集中安放古曼童,另在二樓書房擺放神壇,供奉四面神、象神、泰國鬼王等,一屋鬼神。
「我 12歲時鄰居養鬼仔,當時我參加九龍城歌唱比賽,貪玩祈求攞個獎,結果我季軍,冠亞軍都係大人,之後我 喺十八區都攞過獎,簽埋畀林慕德(八十年代紅作曲家),後來佢冇寫歌所以解約。」陳譽之續說:「 16歲就過泰國學法,唔好以為做師傅搵好多錢,其實搵幾多都要捐一半做善事,我每個月都捐 40萬。」不過她強調住大屋揸靚車是因為家底好:「爸爸係做海南島第一代 Benz出入口 嘅, 86年第一架 Benz係我 哋做出口, touch wood其實我真係唔使做,但我學法係想幫人。」她的偶像是麥玲玲:「好佩服佢又唱得又拍戲,所以我都錄緊歌,係一隻講自己出身 嘅歌,遲 啲會拍 MV同派台,我唔係想做歌星,只係好恨 喺紅館唱歌,做嘉賓就夠喇。」


家中養有幾百個古曼童,陳譽之特別在花園一個角落安放,並放有童裝衣服及男女童玩具,好詭異!


玩具氹鬼仔


金鏈奉鬼王
除泰國各種神,地上擺有紅色背景的泰國鬼神像,鬼神前面放有金鏈供奉。


陳譽之家底厚,住三層獨立屋更有兩部靚車代步。

玄學家愛揸樓


玄學家大部分都愛買物業等升值,其中又以李居明手持過 3億物業最富貴。而蘇民峰現只以每月 6萬元租住佐敦覺士道的 2,800呎單位,但手上持有鋪位達 11個,堪稱玄學界鋪王。

第 1位


李居明
物業總市值約 3億 4千萬
上水新祥街 20號 市值約 3千萬
九龍塘金巴倫道 20號 市值約 1億 5千萬
九龍塘金巴倫道 24號 市值約 1億 3千萬
北角珠璣大廈 市值約 3千萬




《蘋果日報》圖片

第 2位


蘇民峰
物業總市值約 2億 3千萬
中環地鋪 5個 市值約共 1億 3千萬
尖沙咀利時商場鋪位 6個 市值約共 7千萬
山頂環翠園 市值約 3千萬




《蘋果日報》圖片

第 3位


李丞責
物業總市值約 6千 4百萬
大埔淺月灣 市值約 3千 2百萬
大埔淺月灣 2期 市值約 3千 2百萬




《蘋果日報》圖片

第 4位




麥玲玲
物業總市值約 4千 1百萬
貝沙灣 市值約 2千 5百萬
中環嘉賓大廈寫字樓 市值約 1千 6百萬 

第 5位


楊天命
物業總市值約 1千 5百萬
北角寶馬山花園 市值約 1千 5百萬




《蘋果日報》圖片

第 6位




司徒法正
物業總市值約 850萬
雅居樂(內地) 市值約 250萬
碧桂園(內地) 市值約 600萬 

採訪、撰文:何志衡
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()